Felhasználási feltételek

Az Általános használati feltételek a fogyasztóvédelmi előírásokkal összhangban, Szlovénia Kereskedelmi és Iparkamarájának ajánlásai, valamint a virtuális és az elektronikus üzletekre vonatkozó nemzetközi kódexek alapján készült. A Muaystore / Namman Muay márkát (a továbbiakban: az „Online áruház”) a Tykhe d.o.o. (a továbbiakban az „Eladó”), egy e-kereskedelmi szolgáltató kezeli.

Az Eladó:

  • Tykhe d.o.o., Stantetova 32, 3320 Velenje, Slovenia
  • Cégjegyzékszám: 8441413000
  • Adóazonosító szám SI 50999664

Az Online áruházban való regisztrációkor a látogató egy felhasználónevet kap, amely megegyezik a regisztrációkor használt e-mail címmel, és egy jelszót választ. A felhasználónév és a jelszó azonnal összeköti a látogatót a megadott adatokkal. A regisztrációval a látogató garantálja, hogy nagykorú, és hogy jogában áll kötelező érvényű szerződéseket kötni. A regisztrációval a látogató felhasználóvá válik, és vásárlási jogot szerez. A vásárlást követően a felhasználó vásárlóvá válik.

A jelen feltételek határozzák meg az Online áruház működését, a látogató, a felhasználó és a vásárló jogait és kötelességeit, valamint a kereskedő és a vásárló mint az Online áruházból származó termékek vevője közötti üzleti kapcsolatot.

Az oldal tartalma tájékoztató és oktatási célokat szolgál, nem helyettesíti az orvosi konzultációt. Tanácsunk és javaslataink hasznosságát illetően javasoljuk, hogy a vevő forduljon orvosához, saját egészségi állapotának érdekében.

2. Az információ elérhetősége

Az Eladó vállalja, hogy az alábbiakat mindig biztosítja a felhasználó számára:

  • A kereskedő személyére vonatkozó tájékoztatás (különösen a vállalat és annak székhelye, valamint a cégjegyzékszám, amelyre a vállalat be van jegyezve);
  • Elérhetőségi adatok, amelyek segítségével a felhasználó gyorsan és hatékonyan kommunikálni tud az Eladóval (e-mail cím, telefon stb.)
  • Az Online áruházban kínált termékek vagy szolgáltatások alapvető jellemzőire vonatkozó információ, beleértve az eladás utáni szolgáltatásokat és a jótállásokat;
  • Az Online áruházban kínált termékek vagy szolgáltatások elérhetőségére vonatkozó információ;
  • A termékek kiszállítására és a szolgáltatások végrehajtására vonatkozó feltételek, különösen a kiszállítás helye és ideje;
  • A fizetési módra vonatkozó információ;
  • Az online áruházban található kínálatok érvényességének dátuma;
  • A szerződéstől való elállás határidejére, valamint az elállás feltételeire vonatkozó információk;
  • A termékek visszavételének lehetőségére, valamint arra vonatkozó információk, hogy a visszatérítés jár-e költségekkel a felhasználó számára.
  • A felhasználói panaszbejelentés folyamatára vonatkozó eljárás, és a megfelelő menedzser elérhetőségi adatai.

3. Termékajánlatok, szállítási idő és vásárlások

Az online vásárlás természetéből adódóan az Online áruházban található termékkínálatok gyorsan változnak és frissülnek. Ennek eredményeként előfordulnak hibák. Kérjük, hogy a hibákról e-mailen tájékoztasson bennünket! A lehető leghamarabb megpróbáljuk rendbe hozni őket.

3.1. Szállítási idő

A készleten lévő termékek szállítási ideje 2-3 munkanap a Magyarországon található címek esetén, kivéve, ha a Magyar Posta időben ki tudja szállítani a termékeket (lásd: 11. pont) A Magyarországra vonatkozó szállítási idő minden termék esetén fel van tüntetve a termék oldalán az online áruházban. Az online áruházban található összes termék reális időn belül elérhető.

3.2. A termékek kiszállítása

A rendelés leadásakor a felhasználónak meg kell határoznia egyet az alábbi szállítási módok közül:

  • hagyományos postai kiszállítás, a 18000 forint alatti vásárlások esetén a vásárló által fizetendő szállítási költség 1190 forintnak megfelelő összeg,
  • a 18000 forintnál nagyobb értékű megrendelések esetén a szállítás ingyenes.

Kiszállításkor a vásárló készpénzben fizeti ki a teljes összeget közvetlenül a futárnak. Készpénzes fizetés esetén ajánlott a pontos fizetendő összeget előkészíteni.

4. Fizetési módok

Az Eladó az Online áruházból vásárolt termékek megvásárlásakor az alábbi fizetési módokat biztosítja:

  • Készpénzes fizetés kiszállításkor: ebben az esetben a megrendelt termékeket a kiszállításkor kell közvetlenül kifizetni;
  • Bankkártya (Visa, Mastercard, AMEX, JCB, Diners);
  • Paypal

5. Árak

Az Online áruházban található minden ár Ft-ban van megadva, és amennyiben nincs kifejezetten ellenkezőleg feltüntetve, az áfát tartalmazza. Minden áruházi ár a termékre vonatkozik, így az a szállítási költséget nem tartalmazza (lásd: 3. és 10. pont). Minden ár kizárólag az Online áruházban leadott termékekre érvényes.

Minden ár a rendelés leadásának idejére vonatkozik, és nincs előre meghatározott érvényességi ideje, ezért kizárólag az adott változtatásokra vonatkoznak. Az Eladó mindent megtesz annak érdekében, hogy a lehető legpontosabb információt biztosítsa, azonban előfordulhat, hogy az árra vonatkozó információ helytelen. Ilyen esetekben, illetve amennyiben a termék ára a megrendelés feldolgozása során, vagyis a rendelés leadásának ideje és annak visszaigazolása között változik, az Eladó vállalja a következőket:

  • Tájékoztatja a felhasználót (vásárlót) az új árról, a felhasználónak (vevőnek) lehetősége van a megrendelés részleges vagy teljes módosítására, annak törlésére vagy az új ár megerősítésére, további költségek nélkül, vagy
  • Lehetővé teszi, hogy a felhasználó (vásárló) törölje a vásárlást, és olyan megoldást ajánl, amely mindkét fél számára előnyös és kielégítő.

6. A vásárlás folyamata

6.1. A megrendelés elfogadása

A megrendelés leadása után a vásárló (vevő) e-mailben értesítést kap az Eladótól a megrendelés elfogadására vonatkozóan. A vásárló (vevő) az értesítés kézhezvételétől számított 1 órán belül következmények nélkül törölheti a megrendelést. A megrendelés leadását követően a megrendelés törlésének lehetőségén kívül a vásárló (vevő) már nem módosíthatja a megrendelés tartalmát, kivéve, ha felveszi az eladóval a kapcsolatot a következő e-mail címen: info@muaystore.hu. Az egyes megrendelésekre vonatkozó teljes körű információ mindig elérhető a felhasználó (vásárló) számára az Eladó weboldalán található profilon.

6.2. A megrendelés visszaigazolása

Ha a vásárló (vevő) nem törli a megrendelést, akkor annak feldolgozása folytatódik. A megrendelés kézhezvételekor az Eladó ellenőrzi a megrendelést és a megrendelt termékek elérhetőségét, és visszaigazolja a megrendelést vagy konkrét okokból visszautasítja azt. Az Eladó továbbá fel is veheti a kapcsolatot a vásárlóval, a vásárló által megadott telefonszámon, az adatok ellenőrzése vagy a kiszállítás pontosságának garantálása érdekében. A megrendelés visszaigazolását követően az Eladó e-mailben tájékoztatja a felhasználót (vevőt) a kiszállítás várható időpontjáról. A felhasználó (vevő) és a kereskedő közötti vásárlási szerződés ezen a ponton visszavonhatatlanul megkötésre kerül.

6.3. Kiszállított áru

Az Eladó előkészíti a megrendelt termékeket a meghatározott időtartamon belül. Az Eladó elektronikus üzenetben tájékoztatja a vásárlót (vevőt) arról, hogy kihez lehet fordulni panasz vagy késedelmes szállítás esetén. Magas kereslet vagy a kiszállítási folyamatban bekövetkezett késedelmek miatt a szállítási idő esetenként meghaladhatja a feltüntetett időtartamot.

7. Vásárlási szerződés

Az Eladó papír alapú számlát állít ki a felhasználó számára, aki az Online áruházból a terméket megvásárolja, amely számlán szerepel a költségek eloszlása, valamint a megvásárolt termék szükség és lehetőség szerinti visszaküldésével történő elállás jogának magyarázata. A vásárlási szerződést a megrendelés formájában az Eladó elektronikusan saját szerverén tárolja, és ahhoz a vásárló (vevő) a profiloldalán keresztül bármikor hozzáférhet. A vásárlási szerződés megkötésére magyar nyelven kerül sor.

Az Eladó és a vásárló (vevő) között akkor jön létre a szerződés, amikor az Eladó visszaigazolja a megrendelést (lásd: 6.2 pont). Ettől a pillanattól kezdve a vásárláson belüli árak és a vásárlási feltételek rögzítettek, és mind az Eladóra, mind a vásárlóra (vevőre) vonatkoznak.

8. Az elállás joga, a termékek visszavétele

A szerződéstörlés joga

A vásárlónak (vevőnek) jogában áll a vásárlási szerződéstől ok nélkül elállni. Az elállási időszak 14 nappal azután jár le, hogy az áruk a vásárló (vevő) vagy a futárszolgálaton kívüli, a vásárló (vevő) által megadott harmadik személy fizikai birtokába kerülnek. Az elállási jog gyakorlásához a vásárlónak (vevőnek) egyértelmű (levélben vagy e-mailben küldött) nyilatkozatban kell tájékoztatnia az Eladót a szerződéstől való elállásra vonatkozó döntéséről. Az elállási határidő betartásához elegendő, ha a vásárló elállási jogára vonatkozó kommunikációt az elállási határidő lejárta előtt elküldik.

Az elállás következményei

Ha a vásárló (vevő) eláll a szerződéstől, akkor az Eladó minden, az Eladónak befizetett összeget visszatérít, beleértve a szállítási költséget is (a kiegészítő költségek kivételével, amelyek a standard kiszállítástól eltérő szállítási módból eredtek). Az Eladó levonhat a visszatérítés összegéből a kiszállított áruk értékvesztesége esetén, amennyiben az értékveszteség abból ered, hogy a vásárló nem megfelelően kezelte az árukat.

Az Eladó indokolatlan késedelem nélkül visszatéríti az összeget:

a) legfeljebb 14 nappal azután, hogy az Eladó megkapja a visszaküldött árukat

b) (ha korábban) 14 nappal azután, hogy a vásárló (vevő) bizonyítékot biztosít arra vonatkozóan, hogy visszaküldte az árukat, vagy

c) ha nem szállítottak ki terméket, akkor 14 nappal azután, hogy az Eladó értesítést kap az elállásról.

Ellenkező megállapodás hiányában az Eladó az eredeti tranzakcióval megegyező fizetési móddal téríti meg az összeget. A vásárlónak (vevőnek) a visszatérítésből nem származik költsége. Az eladó késleltetheti a visszatérítést, ha még nem kapta meg a visszaküldött árukat, vagy ha nem kapott bizonyítékot arra vonatkozóan, hogy az árukat visszaküldték.

A vásárló (vevő) köteles indokolatlan késedelem nélkül, az elállás közlésétől számított legkésőbb 14 napon belül visszaküldeni az árukat. A határidő betartásához a vásárlónak (vevőnek) a 14 napos határidő lejárta előtt kell visszaküldenie az árukat. Az áruk visszaküldésének költsége a vásárlót (vevőt) terheli.

A termékeket sértetlenül, eredeti csomagolásukban és változatlan minőségben kell visszaküldeni az Eladónak, kivéve ha a termékek a vásárlón kívüli okokból megsérültek, elvesztek, lejártak vagy azok mennyisége nem megfelelő.

A vásárló (vevő) felelős az áruk minden abból eredő értékcsökkenéséért, hogy az árukat az áruk természetének, jellemzőinek vagy működésének megállapításához szükségestől eltérő módon kezelte.

A vásárlónak (vevőnek) nem áll jogában elállni lezárt áruk kiszállítására vonatkozó távollévők közötti szerződéstől, ha az árukat a kiszállítást követően felnyitották, és egészségügyi vagy higiéniai okokból már nem alkalmasak visszaküldésre.

Az Eladó az összes terméket szállítódobozba helyezi, mielőtt kiküldi őket. A csomagolást megelőzően az összes termék sérülésmentes, azokat figyelmesen ellenőrzik, és eredeti csomagolásukban adják tovább.

A visszaküldött termékek esetén az Eladó a lehető legrövidebb időn belül, maximum 14 nappal azután, hogy kézhez kapta a vásárlótól az elállásra vonatkozó értesítést, jóváírja a megfizetett összeget, vagy ajándékutalvánnyal történt vásárlás esetén az azonos értékű ajándékutalványt állít ki a vásárló számára. A vásárlás során használt árengedmények és promóciós kódok nem biztosíthatók a vásárló számára elállás esetén. A megfizetett összeget az eladó az ügyfél aktuális számlájára téríti vissza. Ajándékkártyával történő fizetés esetén a visszatérítésre jóváírás formájában kerül sor.

Annak ellenére, hogy mindig figyelmesen járunk el, az oldalon található adatok frissítése során nem lehetséges kizárni minden hibát.

Az Eladó vállalja, hogy a lehető leggyorsabban helyrehozza az észlelt hibát.

A vásárló e-mailben tudja tájékoztatni az Eladót a hibákra vonatkozóan.

Ha a hibából eredően indokolatlan költségek merültek fel, akkor az Eladó azt köteles a lehető leghamarabb visszatéríteni a vásárlónak (vevőnek).

9. Műszaki árukra vonatkozó garancia

A termékre akkor vonatkozik jótállás, ha ezt a jótállási jegy vagy a számla tartalmazza. Ha egy termékre jótállást adnak ki, az eladó a jótállási feltételek teljesítésével és a jótállási időn belül garantálja, hogy a termék hibátlanul működik. A jótállás igénylésével a jótállási jegyben szereplő feltételek érvényesülnek. Az eladó garantálja a termék hibátlan működését a jótállás időtartamára, a termék vevőnek történő átadásától kezdődően. A jótállási idő egy év, vagy, amennyi a jótállási jegyben meghatározásra került. A vevő a jótállási tanúsítvánnyal vagy a számlával igényelheti a jótállást, ezért ezeket a árú átvételét követően meg kell őrizni.

Ha egy kötelező jótállással rendelkező termék nem működik hibátlanul, vagy nem rendelkezik a jótállási jegyben, illetve a reklámüzenetben felsorolt jellemzőkkel, a vevő először a fogyasztóvédelmi törvény szerinti garanciális időn belül kérheti az eladótól a hibák kijavítását. Az eladó kötelezettsége, hogy a garanciális időszak alatt előforduló hibákat saját költségén, a visszaküldött termék átvételének napjától számítva 45 napon belül javítja. Ha a terméket 45 napon belül nem javítják meg, az eladónak ki kell cserélnie a terméket egy azonos, hibátlan termékre. Ha az eladó határidőn belül nem javítja meg vagy cseréli ki a terméket, a vevő elállhat a szerződéstől és teljes visszatérítést követelhet.

A garancia a termék vevőnek történő átadásának napjától kezdve érvényes, és az anyag-, és gyártási hibákra, valamint a termék minden részére vonatkozik, a fogyóeszközök kivételével. A garancia nem érvényes:

  • A használati utasítás be nem tartása miatti meghibásodások esetén
  • Helytelen beüzemelés vagy karbantartás miatti meghibásodások esetén
  • A termék mechanikai károsodása, amelyet az vevő okoz, és vis maior következtében (feszültség-túlfeszültség, villámcsapás stb.) bekövetkezett meghibásodások esetén,
  • Ha a terméket a vevő vagy más illetéktelen személy (beleértve a jogosulatlan szerviztechnikusokat is) elrontja,
  • Ha nem megfelelő típusú áramra vagy feszültségre van csatlakoztatva,
  • Más alkatrészek használatakor, amelyek eredetileg nem tartoznak a termékhez.

Jótállási igény esetén az eladó ellenőrzi, hogy az anyagban van-e hiba, vagy, hogy az a termék gyártása során keletkezett, és ennek megerősítésekor garanciális javítást hajtanak végre. Ha kiderül, hogy a kár vagy hiba a termék nem rendeltetésszerű használatából ered, a kérelmet elutasítják. A garancia érvényesítésének érdekében a vevő felveheti a kapcsolatot az eladóval vagy a termék akkreditált szervizeivel (amelyek szerepelnek a jótállási jegyen), melyet a számla és a jótállási tanúsítvány bemutatásával tehet meg.

A fogyasztó jótállási jogai az eladó termékhibákért való felelősségére vonatkozó szabályok sérelme nélkül érvényesek.

10. Az adminisztratív hibák megoldása

A hibák az alábbi esetekben minősülnek adminisztratív hibának:

  • ha a terméknél hiányzik egy alapvető jellemző, amely szükséges a normál használatához,
  • ha a terméknél hiányzik egy olyan jellemző, amely szükséges ahhoz a felhasználáshoz, amelyre a vevő azt megvásárolta, és az Eladó ismeri vagy az Eladónak ismernie kellene az adott tulajdonságot,
  • ha a termék nem rendelkezik azokkal a jellemzőkkel vagy tulajdonságokkal, amelyekről kifejezetten vagy hallgatólagosan megegyeztek, vagy amelyet elrendeltek,
  • ha az Eladó olyan terméket szállíttatott ki, amely nem felel meg a mintának vagy a modellnek, kivéve, ha a minta vagy a modell kizárólag értesítés célját szolgálja.

A vásárló (vevő) köteles tájékoztatni az Eladót és pontosan leírni a problémát a hiba észlelésétől számított maximum 2 hónapon belül, az alábbi e-mail címre küldött üzenet formájában: info@muaystore.hu. Az Eladó nem vonható felelősségre a termék megvásárlását követő 2 év után bekövetkező hibákért. A vásárlónak (vevőnek) lehetővé kell tennie, hogy az eladó megvizsgálhassa a terméket.

Ha a vásárló (vevő) a termék kézhezvételétől számított 6 hónapon belül panaszt nyújt be, akkor az Eladónak igazolnia kell, hogy a panasz alaptalan, vagyis hogy a termékben nincs hiba. Ha a vásárló (vevő) a 6 hónap letelte után nyújtja be a panaszt, akkor a vásárlónak (vevőnek) kell bizonyítania a hiba meglétét.

Ha a vásárló (vevő) helyesen tájékoztatta az Eladót egy hibára vonatkozóan, akkor jogában áll kérni, hogy az Eladó:

  • hozza helyre a hibát,
  • térítse meg a megfizetett összeg hibával arányos részét,
  • új termékekkel cserélje ki a hibás árukat,
  • térítse vissza a megfizetett összeget.

A vásárló (vevő) eldöntheti, hogy ezek közül a lehetőségek közül melyikkel él, az igénybevétel sorrendje nincs meghatározva.

Ha a hiba megléte vitathatatlan, akkor az Eladónak a lehető leghamarabb, maximum 8 napon belül teljesítenie kell a felhasználó kérését.

Amennyiben a hiba megléte vitatható, az eladó köteles írásban válaszolni a vásárlónak (vevőnek) a kéréstől számított legkésőbb 8 napon belül.

11. Elégedettségi garancia

Az üzletvezetés és ügyfélvédelem legmagasabb etikai normái mellett köteleztük el magunkat, amelyet 100%-os elégedettségi garanciánk is képvisel.

30 napos visszafizetési garanciát tartunk fenn, amit az elégedettségi garanciánk magában foglal. Ez lehetővé teszi Önnek a megvásárolt termékek visszaküldését, még a 14 napos elállási jog leteltével is. Ezt a termékek visszapostázásával teheti meg (Tykhe d.o.o., Stantetova 32, 3320 Velenje, Slovenia, info@muaystore.hu ), a termékek átvételétől számított 30 napon belül. A termékek teljes árát visszafizetjük, ami azonban nem tartalmazza a visszajuttatás költségeit.

Az elégedettségi garanciával rendelkező termékek egyértelműen meg vannak jelölve az online áruházban. Ha a Vásárló (vevő) nem elégedett a vásárlással, akkor az Eladó teljes mértékben visszatéríti az összeget a Vásárló (vevő) számára a garanciális igény kibocsátásától számított 30 napon belül. Elégedettségi garancia esetén a Vásárlót (vevőt) terhelő egyetlen költség a termék Eladóhoz történő visszajuttatásának a költsége.

Az elégedettségi garancia a termékek megvásárlásának időpontjától számított 30 napig érvényes, arra a mennyiségre vonatkozóan, amelyet egy személy egy hónap alatt elhasznál. A Vásárló (vevő) több hónapnyi használatra szánt csomagokért is kaphat visszatérítést, azonban a Vásárló (vevő) köteles sértetlenül visszajuttatni a nem használt termékeket az Eladónak, eredeti csomagolásukban és mennyiségben, valamint mellékelnie kell a felhasznált termékek csomagolását, kivéve ha megsemmisültek, megsérültek, elvesztek, vagy mennyiségük csökkent anélkül, hogy a vásárló (vevő) felhasználta volna őket.

Az elégedettségi garanciát kizárólag az eredeti számlával lehet igényelni.

A vásárló (vevő) ugyanarra a termékre vonatkozóan egy éven belül csak egyszer veheti igénybe az elégedettségi garanciát. A vásárló (vevő) egy éven belül összesen három elégedettségi garanciát vehet igénybe különböző termékekre.

Az Eladó biztosítja, hogy a termékek céljuknak megfelelően fognak működni, ha a Vásárló (vevő) követi a megadott utasításokat. Ez az alapja az elégedettségi garancia igénybevételének.

Az eladó 30 napon belül visszatéríti a vételárat a Vásárló (vevő) bankszámlájára, amelyet a Vásárló (vevő) a garancia igénylésekor adott meg. A visszaküldött termékekre vonatkozóan további információért kérjük, küldjön üzenetet az info@muaystore.hu címre.

12. Szállítás

Az eladó a meghatározott időben kiszállítja a megvásárolt termékeket a vásárlónak (vevőnek). A csomagok szállítására szerződtetett partnereket a vásárlási folyamat végén adjuk meg. A kereskedő fenntartja a jogot arra, hogy másik kézbesítési szolgáltatást válasszon, amennyiben az hatékonyabbá teheti a kiszállítást.

Amennyiben az áru csomagolása láthatóan sérült, akkor a vásárló (vevő) a kiszállítást végző szolgáltatónak köteles benyújtani a panaszt az áru kézhezvételekor. Az ilyen áru vásárlója nem köteles elfogadni a kiszállított terméket, azt visszautasíthatja. Ha a csomag fizikailag sérült, abból áruk hiányoznak vagy arra utaló jelek találhatók rajta, hogy korábban kinyitották, akkor a vásárló (vevő) a kiszállítást végző szolgáltatóhoz köteles benyújtani a panaszt.

13. Biztonság

Az Eladó megfelelő technológiai és szervezeti eszközöket használ a személyes adatok és a fizetések továbbításának és tárolásának védelme érdekében. Az Eladó ebből a célból a felhatalmazott szervezet által kiadott 256 bites SSL-tanúsítványt használ.

Az engedélyezett online rendszerek felelősek a biztonságos hitelesítésért és a bankkártya-tranzakciókért. A bankkártyák hitelesítése reális időben, az adatok banknál történő azonnali ellenőrzésével történik. A kártyák adatait az Eladó szerverein nem tárolják.

A vásárló (vevő) továbbá felelős felhasználóneve és jelszava biztonságának biztosításáért, valamint azért, hogy számítógépén a megfelelő szoftvervédelmet és vírusirtót alkalmazza.

14. Adatvédelmi irányelv

Az Adatvédelmi irányelv az Általános használati feltételek részét képezi, és itt érhető el.

15. Felelősség

Az Eladó minden erőfeszítést megtesz annak érdekében, hogy az online áruházban megjelenő információ naprakész és helytálló legyen. A termékjellemzők, a szállítási idők és az árak gyors változásának eredményeként előfordulhat, hogy az Eladó nem tudja időben kijavítani a közzétett adatokat.

Habár az Eladó megpróbál pontos képeket biztosítani az online áruházban árusított termékekről, minden kép jelképesnek minősül. A képek nem jelentenek garanciát a megjelenített termék jellemzőire vonatkozóan.

16. Panaszok, viták és a törvény alkalmazása

Az Eladó betartja a fogyasztóvédelmi rendelkezéseket. Az Eladó hatékony ügyféltámogató rendszerrel rendelkezik a panaszok megoldására, és alkalmaz olyan személyeket, akiket a vásárló (vevő) probléma esetén e-mailen felkereshet. Problémák vagy ellenvetés esetén a vásárló (vevő) az alábbi e-mail címen léphet kapcsolatba az Eladóval: info@muaystore.hu. A panaszkezelési eljárás bizalmas.

Az Eladó öt munkanapon belül visszaigazolja a panasz beérkezését, és a garanciaigényt a törvény által meghatározott határidőn belül megoldja. Az Eladó törekszik minden vitát kölcsönös egyetértéssel megoldani. Ha nem sikerül kölcsönösen elfogadott megoldást elérni, az eladó és a felhasználó (vásárló) közötti minden jogvita a megfelelő bíróság hatáskörébe tartozik.

A jelen általános szolgáltatási feltételek, valamint az Eladó és a vásárló (vevő) közötti minden vita a szlovén jog hatáskörébe tartozik.

A jelen feltételekben nem meghatározott jogokra és kötelezettségekre a kötelmi törvénykönyv, az elektronikus kereskedelemről szóló törvény, az adatvédelmi törvény, valamint a fogyasztóvédelmi törvény rendelkezései vonatkoznak.

16.1 Bíróságon kívüli vitarendezés

A Tykhe d.o.o. a jogi normákkal összhangban nem ismeri el semmilyen peres eljáráson kívüli szolgáltató jogkörét a jogviták rendezésére, amelyeket a vásárló (vevő) kezdeményezett a fogyasztói jogviták peren kívüli eljárással történő megoldására vonatkozó törvény értelmében.

Amennyiben a vásárló (vevő) nem elégedett a panasz megoldásával, lehetősége van arra, hogy a fogyasztói jogviták bírósági eljáráson kívüli rendezéséről szóló törvénnyel összhangban az Európai Bizottság online vitarendezésre szolgáló oldalán keresztül kezdeményezze az adott fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezésére indított eljárást. A Tykhe d.o.o. a fogyasztói jogviták bírósági eljáráson kívüli rendezéséről szóló törvénnyel összhangban közzéteszi az Európai Bizottság online vitarendezésre szolgáló oldalára vezető hivatkozást: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show

A vásárló (vevő) úgy is dönthet, hogy a vásárló (vevő) lakóhelye szerinti illetékes bíróságon pert indít.

17. A felhasználási feltételek módosulása

Amennyiben az online áruházak működésre, az adatvédelemre, vagy az Eladó online áruházának működésével kapcsolatos egyéb területekre vonatkozó szabályozásokat módosítják, valamint ha az Eladó saját üzletpolitikája módosul, akkor az Eladó módosíthatja és/vagy kiegészítheti az általános használati feltételeket. Az eladó ezekről a változásokról a megfelelő módon tájékoztatja a felhasználókat. A használati feltételek változtatása és/vagy kiegészítése minden esetben 8 nappal azután lép életbe, hogy a változtatást és/vagy kiegészítést közzétették. Amennyiben a változtatásokra és/vagy kiegészítésekre rendeletek betartása érdekében van szükség, akkor kivételesen ennél hamarabb is életbe léphetnek.

Ha a felhasználó nem ért egyet az általános használati feltételek változásaival és/vagy kiegészítéseivel, akkor vissza kell vonnia regisztrációját maximum 8 nappal azután, hogy a változtatásokról értesítették. Ha a felhasználó nem vonja vissza regisztrációját, akkor azt úgy értelmezzük, hogy a felhasználó elfogadja a változtatásokat és/vagy kiegészítéseket, és ellenkező értelmű bizonyíték nem fogadható el. A regisztrációt az eladónak küldött írásos nyilatkozattal lehet megszüntetni.

A használati feltételeket a Tykhe d.o.o. igazgatója, Daša Lesjak, Velenje, 2021.19.07-án fogadta el.

Kellemes böngészést és vásárlást kívánunk webáruházunkban!

Vegye igénybe a 10%-os kedvezményt az első rendelésnél

Footer | 10% Discount
Rendelés nyomonkövetése
Biztonságos fizetés
3-5 napos szállítás
Elégedettségi garancia
Tykhe d.o.o. © 2010 – 2023 Minden jog fenntartva
Helyi webhelyek
cartcrosschevron-down