
Közösségi Felelősségünk
15% engedmény minden megrendelésre
1. LÉPÉS:
Regisztráljon fiókot
2. LÉPÉS:
Hitelesítse fiókját
3. LÉPÉS:
Kezdjen el vásárolni
Gyakran Ismételt Kérdések
Milyen előnyökkel jár?
Az ID.me minden hitelesítő adatot egyetlen helyen tárol, így a vásárlás zökkenőmentesen zajlik. Ezzel a hitelesítési technológiával kihasználhatja a kedvezményeket és az online vásárlás előnyeit. Az ID.me oldalon keresztül több, mint 400 márka exkluzív ajánlatait érheti el.
Ki használhatja ki a program előnyeit?
A programban jelenleg az állami hadsereg aktív és nyugalmazott katonái, valamint az első választ küldök, ápolók és tanárok vehetnek részt.
Miért nem látom a kedvezményemet?
A kedvezmény csak akkor lesz látható, ha a termékeket kosarába helyezte és az ID.me gomb használatával hitelesítette állapotát. Bizonyos termékek nem szerepelnek a promóciókban, illetve az ID.me program kedvezményei sem vonatkoznak rájuk.
Hogyan védik adataimat?
Adatainak védelme egyaránt fontos a Namman Muay és az ID.me számára. Az ID.me program vállalja, hogy adatait nem osztja meg másokkal és fiókját bármikor törölheti. Az ID.me platform beépített adatvédelmet használ és adatait nem osztják meg és értékesítik harmadik felekkel.
Az ID.Me használata során megoszthatom kedvezménykódomat arra nem jogosult ismerőseimmel?
Nem. Ezt a program kizárólag az arra jogosult tagok használhatják. Amennyiben fiókját másokkal megosztja vagy kedvezményét mások számára használja fel, fiókja azonnal megszüntetését eredményezi.
Mi történik, ha problémák merülnek fel ID.me fiókommal kapcsolatban?
Amennyiben jogosultságával kapcsolatban kérdése van vagy nem tudja elérni fiókját, vegye fel a kapcsolatot az ID.me Ügyfélszolgálati csapatával a +386 40 364 244 telefonszámon – heti 5 nap, reggel 8.00 és délután 16.00 (CET) óra között elérhetők.
