MUAY Active Liniment

Készüljön fel az edzésre új, természetes Namman MUAY kenőcsünkkel.

5,0 Átlagos vásárlói értékelés
5,0 Átlagos vásárlói értékelés

MUAY Active Liniment

Készüljön fel az edzésre új, természetes Namman MUAY kenőcsünkkel.

Új és teljesen természetes segítség a mozgás előtti bemelegítéshez. Melegítse át izmait és készüljön fel az edzésre még akkor is, ha hideg az idő!
Új és továbbfejlesztett, természetes készítmény
Akár 2 órán keresztül átmelegíti az izmokat
Nem hagy zsíros érzést
1 Olaj
megtakarítás nélkül
3+1 Ajándék
megtakarítás 6,299Ft
INGYENES SZÁLLÍTÁS
5+2 Ajándék
megtakarítás 12,598Ft
[omnibus_price_message]
60 NAPOS TERMÉKVISSZAKÜLDÉS - Használja termékeinket 2 hónapon keresztül és ha nem érik el az ígért hatást, visszafizetjük a termékek árát.

Összetevők

Paraffinum Liquidum, Aqua, Alcohol Denat, Ethyl Salicylate, Eucalyptus Globulus Leaf Oil, Menthol, Cupressus Sempervirens Oil, Dimethyl Sulfone, Eugenia Caryophyllus Bud Oil, Cymbopogon Flexuosus Oil, Camphor, Juniperus Communis Fruit Oil, Vanillyl Butyl Ether, Zingiber Officinale Root Extract, Tocopheryl Acetate, Capsicum Frutescens Fruit Extract, Helianthus Annuus Seed Oil, Methyl Salicylate, Citral*, Citronellol*, Eugenol*, Farnesol*, Geraniol*, Limonene*, Linalool*, Benzyl Benzoate

Használati utasítás

A termék a testápolásra szolgál sporttevékenységek során. Vigye fel a terméket a kívánt testrészekre max 2 alkalommal/nap, sporttevékenység előtt és/vagy után. Rázza fel a terméket használat előtt.

Figyelmeztetés

Csak külsőleg alkalmazható. Tartsa távol gyermekektől. Nem alkalmas terheseknek és szoptató anyáknak. Kerülje a termék közvetlen érintkezését a nyálkahártyával és a szemmel. Ne használja a terméket sérült bőrön. Ha a bőrön túlérzékenységi reakció lép fel, azonnal hagyja abba a használatát és forduljon orvoshoz. Ne vigye fel a terméket az egész testfelületre egyetlen alkalmazáskor.
KISZÁLLÍTÁS
2-3 NAP ALATT
BIZTONSÁGOS
SSL FIZETÉS
MEGRENDELÉS
KÖVETÉSE
60 NAPOS
VISSZATÉRÍTÉS

Vásárlói vélemények

Olvassa el vásárlóink véleményét a Liniment Namman MUAY termékről

Customer Reviews

Be the first to write a review
0%
(0)
0%
(0)
0%
(0)
0%
(0)
0%
(0)

Még egy kis dolog...

A kedvezménykódod

Mielőtt kóddal megosztanánk a kedvezményt, egyet kell értened az alábbi feltételekkel.
A kedvezménykódot a pénztárnál használhatod, és a kedvezmény automatikusan levonódik a kosaradban lévő vásárlás értékéből.
Discount Form | Footer Pop-up

Közvetlen kommunikáció különleges ajánlatokról és egyéb tartalmakról e-mailen keresztül*

Kommunikáció az Ön profiljára szabott ajánlatokkal és tartalmakkal*

Adatvédelmi irányelveinket itt olvashatja.

Személyes adatok

Felhatalmazom az adatkezelőt az alábbi adatok beszerzésére, tárolására és feldolgozására, függetlenül az adatok beszerzésének időpontjától:

  • Alapvető információk (keresztnév és vezetéknév, lakcím, születési dátum, hely);
  • Kapcsolati adatok és információk az én kommunikációmhoz az adatkezelővel (e-mail cím, telefonszám, dátum, idő és a postai vagy e-mail kommunikáció tartalma, telefonhívások dátuma, ideje és időtartama, telefonhívások felvétele);
  • Csatorna és kampány – az a mód, ahogyan a felhasználót megszerezték, vagy az a forrás, amelyen keresztül kapcsolatba léptem az adatkezelővel (webhely és reklámkampány vagy akció, call center, fizikai üzlet)
  • Információk az összes vásárlásomról és kiállított számláimról (vásárlás dátuma és helye, vásárolt tételek, vásárolt tételek árai, vásárlás összege, fizetési mód, szállítási cím, számla sorszáma és kiállításának dátuma, azonosítója annak a személynek, aki kiállította a számlát, stb.) és adatok a termékre vonatkozó reklamációk megoldásáról;
  • Információk az adatkezelő webhelyének használatáról (webhely látogatásának dátuma és ideje, meglátogatott oldalak vagy URL-ek, idő minden oldalon eltöltve, meglátogatott oldalak száma, összes idő a webhelyen eltöltve, webhelyen végzett beállítások) és adatok az én használatomról (olvasásról) az adatkezelőtől kapott üzenetekről (e-mail, SMS);
  • Adatok különböző kérdőívekből, amelyeket önkéntesen kitöltök az adatkezelő webhelyein.
KORLÁTOZOTT IDEJŰ AJÁNLAT

Kérjen 10% elővásárlási kedvezményt

2023-ban a teljes Namman MUAY termékcsoport megújult. Ebből a kivételes alkalomból az első 200 vásárlónknak felajánlunk egy 10% kedvezményre jogosító kódot.
Discount Form | Main Pop-up

Az űrlap kitöltésével hozzájárul, hogy a Tykhe d.o.o. (kezelő) személyes adatokat szerezzen be, tároljon és dolgozzon fel.

Közvetlen kommunikáció különleges ajánlatokról és egyéb tartalmakról e-mailen keresztül*

Kommunikáció az Ön profiljára szabott ajánlatokkal és tartalmakkal*

Adatvédelmi irányelvek

A Tykhe adatvédelmi politikájának (a továbbiakban: politika) célja, hogy tájékoztassa az ügyfeleket, leendő ügyfeleket vagy a Muaystore weboldal látogatóit a személyes adatok kezelésének céljáról és jogi alapjáról.

A Tykhe d.o.o., Stantetova 32, 3320 Velenje, Szlovénia, info@muaystore.hu (a továbbiakban: Tykhe vagy az eladó vagy a személyes adatok kezelője) megvédi személyes adatait, biztosítva azok biztonságát egész üzleti tevékenységének során.

A Tykhe-nál értékeljük a magánéletét, és gondoskodunk minden adata biztonságáról.

Ez az adatvédelmi politika bármikor megváltozhat vagy kiegészülhet előzetes értesítés vagy közlemény nélkül. Az eladó weboldalainak bármilyen változás vagy kiegészítés után történő használatával a felhasználó megerősíti egyetértését a változásokkal és kiegészítésekkel.

Az összes online tevékenységünk, amely a személyes adatok kezeléséhez kapcsolódik, megfelel az európai törvényeknek (főként az EU) 2016/697 rendeletének a személyes adatok kezelésével és az ilyen adatok felhasználásával kapcsolatos fogyasztók védelméről (Általános adatvédelmi rendelet vagy GDPR) és az Európa Tanács egyezményeinek (ETS szám: 108, ETS szám: 181, ETS szám: 185, ETS szám: 189) és Szlovénia Köztársaság törvényeinek (Személyes adatok védelméről szóló törvény (ZVOP-1, Szlovénia Köztársaság Hivatalos Közlönye, 94/07 szám), Elektronikus kereskedelem piaci törvény (ZEPT, Szlovénia Köztársaság Hivatalos Közlönye, 96/09 és 19/15 szám), stb.) megfelelően.

Az adatvédelmi irányelv szabályozza a személyes adatok használatát, amelyeket a Tykhe Öntől kap, amikor meglátogatja és használja a Muaystore weboldalát, vagy másképpen átadja nekünk.

Az adatkezelő és az adatvédelmi felelősa

Az adatok kezelője a Tykhe d.o.o., Stantetova 32, 3320 Velenje, Szlovénia.

A Tykhe cégnél kijelölték az adatvédelmi felelőst, aki elérhető a következő e-mail címen: info@muaystore.hu

Ha bármilyen kérdése van a jelen irányelv alkalmazásával vagy ezzel kapcsolatban jogait gyakorolná, kérjük, vegye fel a kapcsolatot az adatvédelmi felelőssel a jelen irányelv következő pontjában megadott elérhetőségeken keresztül.

Alap fogalmak

Személyes adatok olyan információkat jelentenek, amelyek alapján azonosítható egy személy (ide tartozik például a név, cím, e-mail cím, telefonszám stb.).

Az adatkezelő azt a jogi személyt jelöli, amely meghatározza személyes adatainak kezelésének céljait és eszközeit.

Az adatfeldolgozó olyan jogi vagy természetes személyt jelöl, aki az adatkezelő nevében kezeli a személyes adatokat.

Az adatkezelés a személyes adatok gyűjtését, tárolását, hozzáférhetőségét és minden más felhasználási módját jelenti.

Az EGT az Európai Gazdasági Térséget jelöli, amely az Európai Unió összes tagállamát, Izlandot, Norvégiát és Liechtensteint foglalja magában.

Személyes adatok

Személyes adatnak számít minden olyan információ, amely egy azonosított vagy azonosítható természetes személyhez kapcsolódik; az azonosítható személy olyan személy, akinek az azonosítását közvetlenül vagy közvetve lehetővé teszik, különösen egy azonosítószám vagy egy vagy több olyan jellemző alapján, amelyek a fizikai, pszichológiai, mentális, gazdasági, kulturális vagy társadalmi azonosításához szükségesek.

A Szolgáltató az alábbi személyes adatokat gyűjti be az alábbi célokra:

  • felhasználó alapvető adatai (név, cím, születési dátum, tartózkodási hely);
  • kapcsolati adatok és az Ön kommunikációjával kapcsolatos adatok a Szolgáltatóval (e-mail cím, telefonszám, postai vagy e-mail kommunikáció dátuma, ideje és tartalma, telefonhívások dátuma, ideje és időtartama, telefonhívások rögzítése);
  • csatorna és kampány – a tag megszerzésének módja vagy az a forrás, amelyen keresztül a felhasználó kapcsolatba lépett a Szolgáltatóval (webhely és hirdetési kampány vagy akció, hívóközpont);
  • az ügyfelek rendeléseivel és kibocsátott számláival kapcsolatos adatok (rendelés kezdete és vége, megvásárolt termékek, megvásárolt termékek árai, végleges megrendelés kiválasztása, fizetési mód, szállítási cím, számla kibocsátásának dátuma és száma, személy, aki kiállította a számlát, stb.) és a termékek reklamációjának adatai;
  • az ügyfelek webhelyhasználatára vonatkozó adatok (webhely látogatásának dátuma és ideje, látogatott oldalak URL-jei, az egyes oldalakon való tartózkodás ideje, a látogatott oldalak számának, az összes látogatott oldalnak az ideje, azok az intézkedések a webhelyen) és a Szolgáltató által kapott üzenetek használatának adatai (e-mail, SMS);
  • személyes adatok, amelyeket a felhasználó önkéntesen megad a nyereményjátékok kitöltésével, például konfigurátorok vagy kérdőívek használata vagy a felhasználó igényeinek megfelelő optimális termékek azonosítása érdekében;
  • más adatok, amelyeket a felhasználó önkéntesen megad a Szolgáltatónak egy adott szolgáltatás igénylésekor, amennyiben azok az adatok szükségesek a szolgáltatás nyújtásához.

A Szolgáltató csak azokat a személyes adatokat gyűjti be és dolgoz fel, amelyeket Ön engedélyez vagy hozzájárul, például az internetes oldal használatakor, termékek vagy szolgáltatások megrendelésekor, e-revízióhoz való feliratkozáskor, nyereményjátékban való részvételkor, vagy amikor jogi alapja van vagy a Szolgáltatónak törvényes érdeke van az adatfeldolgozáshoz.

Személyes adatait olyan sütik használatával szerezzük be weboldalunkon, amelyekről itt olvashat részletesen.

A Szolgáltató csak azokat a releváns és szükséges személyes adatokat gyűjti be, amelyek szükségesek azoknak a céloknak a teljesítéséhez, amelyek miatt feldolgozzuk őket.

Azon időszak, amely alatt a Szolgáltató tárolja a gyűjtött adatokat, a Személyes adatok tárolásáról és a Szolgáltatás szabályzatban részletesen magyarázott.

Adatfeldolgozás jogi alapjai

A Szolgáltató az Ön személyes adatait az alábbi jogi alapokon gyűjti és dolgozza fel:

  • Jogszabály alapján történő feldolgozás
  • Szerződés alapján történő feldolgozás
  • Az egyének hozzájárulásán alapuló feldolgozás
  • Az érdekek jogos alapján történő feldolgozás

Szerződés alapján történő feldolgozás

Az Ön adataira szükségünk van, amikor szükséges a szerződés megkötéséhez, végrehajtásához és teljesítéséhez. Az ilyen esetekben történő személyes adatok közlésének önkéntesnek kell lennie.

Abban az esetben, ha nem nyújtja be a személyes adatokat, nem köthet szerződést a Szolgáltatóval, és a Szolgáltató nem képes teljesíteni a szolgáltatást vagy szállítani a termékeket.

Az adatok kezelése adott hozzájáruláson alapul

Az Ön adatait akkor dolgozzuk fel, amikor kifejezetten hozzájárulását adja ehhez. Ha a feldolgozás kifejezett hozzájáruláson alapul, akkor a döntéshez szükséges összes szükséges információt biztosítjuk Önnek. Hozzájárulását bármikor visszavonhatja. Ha visszavonja a hozzájárulását, az egyes szolgáltatásokat a Szolgáltató már nem tudja Önnek nyújtani.

Az érdeken alapuló feldolgozás

A Szolgáltató az adatokat az érdeken alapuló feldolgozás alapján is feldolgozhatja, amelyekre a munkavégzéshez szükség van, kivéve, ha az ilyen érdekek felett azon érdekek vagy alapvető jogok és szabadságok, amelyek az érintett személyes adatait érintik, amelyek védelmet igényelnek a személyes adatok védelmét.

Az érdeken alapuló feldolgozás esetén a Szolgáltató mindig az Általános Adatvédelmi Rendeletnek megfelelően dönt.

Az érdeken alapuló feldolgozás esetén az érintettnek joga van tiltakozni. További információkért kérjük, olvassa el az alábbiakban található irányelvet.

Az adatok kezelése törvényi alapokon

Az Ön személyes adatait akkor dolgozzuk fel, amikor azt a törvény tőlünk követeli (például az adózásra vonatkozó törvény előírja a kibocsátott számlák megőrzését). Az ilyen személyes adatokat a jogszabályi előírásoknak megfelelően dolgozzuk fel.

Személyes adatok kezelésének célja

A szolgáltató személyes adatokat gyűjt és kezel az alábbi célokra:

Feldolgozási célRészletes magyarázat
Kapcsolattartás Önnel annak érdekében, hogy szolgáltatásainkat biztosítsuk, és válaszoljunk kérdéseire.Ebbe elsősorban értesítések és válaszok kérdésekre, panaszok kezelése, elégedettségi kérdőívek kitöltése stb. tartozik. Ezt a feldolgozást jogos érdekeink alapján végezzük, az hatékony kommunikáció és a cég sikeres működése érdekében az ügyfelekkel való kapcsolatban.
Feltételek elfogadása és betartása, amelyek az elköteleződésből erednek a kötött szerződés alapján.Szerződéskötés és végrehajtás a beszállítóval kötött szerződések alapján, beleértve a beszállító általi megrendelések teljesítését (termékszállítás és szolgáltatásnyújtás), Önnel történő kommunikációt, fizetéseinek ellenőrzését és a beszállító egyéb kötelezettségeinek és/vagy az Ön kötelezettségeinek teljesítését. Személyes adatokat a szerződés és előszerződéses kapcsolat alapján dolgozunk fel. Abban az esetben, ha nem szolgáltatja az összes olyan adatot, amelyek szükségesek a szerződés megkötéséhez, fenntartjuk a jogot az rendelés elhalasztására vagy megszüntetésére.
Direkt értesítés ügyfeleinknek különleges ajánlatokról, kedvezményekről és egyéb tartalmakról e-mailen vagy SMS-en keresztül.Tykhe d.o.o. vállalatnál a ZEKom-1 törvény alapján (Szlovénia Elektronikus Kommunikációs Törvénye, amely az 2002/58 / EK európai parlamenti és tanácsi irányelven alapul, 2002. július 12-i dátummal), értesítjük ügyfeleinket termékeinkről, szolgáltatásainkról és tartalmainkról. Az ügyfél bármikor kérheti az ilyen típusú kommunikáció és személyes adatfeldolgozás megszüntetését (panaszjog). Az ügyfél bármikor megszakíthatja az ilyen típusú kommunikációt a kapott üzenetekben található leiratkozási hivatkozás segítségével, vagy írásban a info@muaystore.hu e-mail címre küldött kérelemmel, vagy a következő űrlap használatával: muaystore.hu/contact. Az Ön adatait ebben az esetben a törvény alapján dolgozzuk fel.
Direkt értesítés különleges ajánlatokról és egyéb tartalmakról e-mailen keresztül.A Tykhe d.o.o. vállalatnál az Ön engedélye alapján értesítjük termékeinkről, szolgáltatásainkról, kedvezményeinkről és tartalmainkról e-mailen keresztül. Az ügyfél bármikor kérheti az ilyen kommunikáció megszüntetését és személyes adatainak kezelésének visszavonását az engedély visszavonásával. Az engedélyt bármikor visszavonhatja az muaystore.hu/contact webhelyen megadott elérhetőségeken.
Direkt értesítés ügyfeleinknek különleges ajánlatokról és egyéb tartalmakról telefonhívások és hagyományos levél útján.A Tykhe d.o.o. vállalatnál az Ön engedélye alapján időszakosan értesítjük ügyfeleinket termékeinkről, szolgáltatásainkról, kedvezményeinkről és tartalmainkról, még telefonhívások és rendes levél útján is. Az ügyfél bármikor kérheti az ilyen kommunikáció megszüntetését és személyes adatainak kezelésének visszavonását az engedély visszavonásával. Az engedélyt bármikor visszavonhatja az muaystore.hu/contact webhelyen megadott elérhetőségeken.
Ügyfelek és megrendeléseik általános statisztikai feldolgozása, valamint potenciális ügyfelek (kapcsolatok) a belső értékesítési elemzések, ismétlődő megrendelések, az ügyfél aggregált viselkedése, hirdetési optimalizáció és üzleti optimalizáció céljából.A Tykhe d.o.o. vállalatnál általános statisztikai feldolgozást végzünk ügyféladataink és megrendeléseik, valamint potenciális ügyfelek (kapcsolatok) adatain. Ezen alapul belső értékesítési elemzéseket készítünk, követjük az ismétlődő megrendeléseket, összesítjük az ügyfél viselkedését, és figyelemmel kísérjük, optimalizáljuk üzleti hatékonyságunkat és reklámozásunkat. Például:
Nyomon követjük az értékesítést értékesítési csatornáinkon keresztül (internet, call center).
Figyelemmel kísérjük, hány ügyfél rendel ismételten, milyen gyorsan és milyen értékben.
Általános statisztikai eladási adatokat követünk, például a kosár átlagos értékét, a rendelt termékek számát, stb.
Nyomon követjük az e-mail, SMS üzenetekre, telefonhívásokra és különböző hirdetési üzenetekre érkező válaszokat (TV reklámok, rádió reklámok, internetes hirdetések), és ezek alapján optimalizáljuk reklámstratégiánkat (döntjük el, mit, hol, kinek és hogyan reklámozzunk).
Ez a statisztikai nyomon követés lehetővé teszi számunkra az üzleti hatékonyság és reklámozás általános optimalizálását, és lehetővé teszi, hogy kedvezőbb árú termékeket és szolgáltatásokat kínáljunk a felhasználók számára. Az adatfeldolgozást a beszállító sikeres üzletmenetének és a felhasználók számára nyújtott minőségi szolgáltatások biztosításának jogos érdeke alapján végzzük.
Elérés a korábbi rendeléseidhez és más adatokhoz a Muaystore hívóközpont által és az üzletekben annak érdekében, hogy jobb szolgáltatásokat és ajánlatokat kínálhassunk tanácsadóinknak.Tykhe hívóközpontunk hívásával (azaz az önök felől történő hívással) értékesítőink és tanácsadóink hozzáférést kapnak rögzített személyes adataihoz és rendelési előzményeihez, amelyek alapján jobb szolgáltatást és személyre szabott ajánlatokat tudnak önöknek kínálni. Ezt az adatfeldolgozást jogos érdekeink alapján végezzük. Ha nem szeretné ezt, az ilyen adatfeldolgozás megszüntetését bármikor írásban kérheti a info@muaystore.hu e-mail címre küldött kérelemmel vagy a muaystore.hu/contact űrlap segítségével.
Nem felvett távoli rendelésekre vonatkozó adatfeldolgozás a csalások megelőzése érdekében.A Tykhe d.o.o. vállalatnál jogos érdek alapján dolgozzuk fel a távoli rendelésekkel kapcsolatos adatokat, amelyeket elküldtek, de nem vettek át. Ez biztosítja, hogy azon ügyfeleket azonosítsuk, akik aránytalanul sok távoli rendelést adnak le utánvétellel, de nem veszik át a termékeket, ezáltal pénzügyi veszteséget okozva, amit meg szeretnénk akadályozni. Amikor az ilyen ügyfeleket azonosítjuk, letiltjuk az utánvétes fizetési lehetőséggel történő termékrendelésüket az online áruházban, de továbbra is lehetőségük van előre fizetett fizetési módokkal, például hitelkártyával vagy PayPal-lal történő rendelésre.
Automatikus e-mail kommunikáció a felhasználóval az internetes rendelésük kezdetén alapulva.Tykhe d.o.o. vállalatnál jogos érdek alapján olykor e-mail értesítéseket küldünk a potenciális vásárlóknak, akik kosárba tették kiválasztott termékeiket, de nem fejezték be a rendelést. Célunk a rendelés teljesítésének megkísérlése, azaz segítség és információk nyújtása ezzel kapcsolatban. Ha ezt nem szeretné, az ilyen adatfeldolgozás megszüntetését bármikor írásban kérheti a info@muaystore.hu e-mail címre küldött kérelemmel vagy a muaystore.hu/contact űrlap segítségével.
Automatizirana e-mail komunikacija s korisnikom na temelju njihovog pregleda proizvoda.Tykhe d.o.o. vállalatnál jogos érdekünk és hozzájárulás alapján időnként e-mail emlékeztetőket küldünk a potenciális vásárlóknak, akik legalább kétszer megnézték ugyanazt a terméket a Muaystore weboldalon 7 napos időszak alatt. Azzal, hogy ugyanazon 7 napos időszakon belül megadták az e-mail címüket bárhol a Muaystore weboldalán, először ellenőrizzük (jogos érdek), hogy adott e-mail címre kifejezett hozzájárulás van-e az e-mail kommunikációhoz a Muaystore-tól. Ha nincs ilyen hozzájárulás, az adott e-mail címet azonnal és véglegesen töröljük. Ha az adott e-mail címre van hozzájárulás az e-mail kommunikációhoz a Muaystore-tól, egy vagy több e-mail üzenetet küldünk, amelyben a potenciális vásárlót arra szólítjuk fel, hogy vásárolja meg a legalább kétszer megtekintett terméket.
Alapvető személyre szabott kommunikáció (e-mailen, SMS-en, telefonhívással, postán, internetes keresőben megjelenő értesítésekkel, információkkal a weboldalon, közösségi médián keresztül) kedvezményekkel, ajánlatokkal és tartalmakkal kapcsolatban.Alapvető személyre szabott kommunikáció keretében (e-mailen, SMS-en, telefonhívással, postán, értesítésekkel a webböngészőben, információkkal a weboldalon, közösségi médián keresztül) igyekszünk megfelelő ajánlatokkal, kedvezményekkel és egyéb tartalmakkal szolgálni, amelyek érdekelhetik Önt a korábbi interakciói alapján. Ehhez az alábbi adatait használjuk fel:
Demográfiai adatok (nem, életkor)
Rendelési előzmények (vásárolt termékek, rendelések száma)
Az Ön viselkedésének egyszerű feldolgozása a Tykhe weboldalain (egyes termékek vagy tartalmak megtekintése, amelyek alapján személyre szabott értesítéseket küldhetünk), anélkül, hogy ezeket az adatokat felhasználnánk felhasználói profilok létrehozásához.
Ez alatt semmilyen félautomatikus vagy automatikus profilalkotást nem alkalmazunk, csak megfelelő címzetteket választunk ki az egyes értesítésekhez. Soha nem összpontosítunk egyének adataira, hanem nagyobb csoportok aggregált feldolgozását végezzük. Ezeknek az adatoknak alapján lehet meghatározni, milyen értesítéseket fog tőlünk kapni:
Az ügyfél bármikor megszakíthatja ezt a kommunikációt a kapott értesítésekben található link segítségével, vagy írásos kérelemmel az info@muaystore.hu e-mail címre vagy a muaystore.hu/contact űrlap segítségével.
A Facebook hirdetési eszköz, a Facebook Prilagođena Publika használata.A Tykhe d.o.o.-nál az internetes hirdetéseink során a Facebook Prilagođena Publika szolgáltatást használjuk, a felhasználói profilok alapján történő személyre szabott ajánlatokkal és tartalmakkal történő kommunikációhoz kapott hozzájárulás keretében. Ez a szolgáltatás a következő módon működik:
Az Ön e-mail címét, amit a rendelése során vagy önkéntes adatfelvétel során kaptunk Öntől, felvisszük a Facebookra.
A Facebook összehasonlítást végez az Ön e-mail címe és felhasználói adatbázisa között annak meghatározására, hogy Facebook felhasználó-e.
Ha Ön nem Facebook felhasználó, akkor semmi sem történik az e-mail címével, és a Facebook nem végez vele semmilyen tevékenységet.
Ha Facebook felhasználó, a Facebook hozzáadja Önt az újonnan létrehozott prilagođena publika listához. Ezt a listát kizárólag és kifejezetten mi használjuk fel arra, hogy személyre szabott hirdetéseket jelenítsünk meg ezen felhasználói csoport számára a Facebookon.
Ennek alapján jobban célzott és személyre szabott hirdetéseket jeleníthetünk meg Önnek a Facebookon, beleértve további kedvezményeket. Bármikor lemondhat erről a folyamatról írásban az info@muaystore.hu e-mail címre küldött kérelemmel vagy a muaystore.hu/contact űrlap segítségével.
A Google Remarketing használata.A Google Remarketing használat lehetővé teszi számunkra, hogy más weboldalakon és alkalmazásokban (beleértve a YouTube-ot is) megjelenítsük a Google hirdetéseinket (reklámjainkat) az általad megtekintett termékekre (az általad látogatott oldalakra) alapozva a Muaystore weboldalon. A Google sütik segítségével a Google ’emlékszik’ a készülékedre és a Muaystore weboldalon tett látogatásodra, valamint a megtekintett termékekre. Amikor egy olyan weboldalt látogatsz meg vagy egy olyan alkalmazást használsz, amely a Google hirdetési hálózat része, a Google megjelenítheti a megtekintett termékre vonatkozó hirdetéseket. A Google Remarketing használatához a neved, e-mail címed és telefonszámod kezeljük és továbbítjuk a Google-nek, de névtelenített formában. A Google Remarketing használata ellenére a Muaystore nem tudja azonosítani, hogy a Muaystore weboldalon vásárlást végzettél-e a Google hirdetésre való kattintással. Ezeket a személyes adatokat kizárólag a hozzájárulásod alapján dolgozzuk fel, amit bármikor visszavonhatsz írásban az info@muaystore.hu e-mail címre küldött kérelemmel vagy a muaystore.hu/contact űrlap kitöltésével.
Az internetes fiók használata és az információhoz való hozzáférés az GDPR keretébenAz internetes fiókjának használatához és az információhoz való hozzáféréshez az Ön személyes adatait kezeljük annak érdekében, hogy hozzáférést biztosítsunk és lehetővé tegyük Ön számára az Ön adatainak kezelését és a hozzájárulás módosítását. Emellett az Ön profilján keresztül hozzáférhet az általunk kezelt korábbi rendelésekről szóló adatokhoz. Az Ön személyes adatainak kezelését jogos érdekeink alapján végezzük.
Kapcsolattartás személyre szabott ajánlatokkal és tartalmakkal az Ön profilja alapjánAz Ön hozzájárulása alapján a szolgáltató személyre szabott kommunikációt végez különböző kommunikációs csatornákon keresztül (weboldalakon, e-mailen, telefonon, postán, böngészőn keresztüli értesítéseken, online helyszínen és közösségi médián keresztül). A legjobb ajánlatokat és tartalmakat szeretnénk nyújtani Önnek, ezért az Ön hozzájárulása alapján létrehozzuk az Ön profilját, amely az alapja a személyre szabott kommunikációnak. Ehhez az alábbi adatait használhatjuk: Demográfiai adatok (nem, születési dátum vagy életkor, cím) Rendelési előzmények (megvásárolt termékek, vásárlás időpontja, rendelések száma) Válaszok a különböző Tykhe kérdőívekre a Muaystore online helyszíneken Viselkedés a Muaystore online helyszíneken (egyes termékek vagy tartalmak megtekintése, termékek kosárba helyezése, online tranzakciók) Önnek adott válaszai (üzenetek megnyitása, hivatkozásokra kattintás, vásárlás) a kapott különböző üzenetekre. Ezek alapján dől el, milyen tartalmakat és ajánlatokat fog kapni tőlünk: Milyen termékeket és tartalmakat mutatunk be Önnek (pl. ízületekről, méregtelenítésről, fogyásról, általános egészségről stb.), hogy azok Önnek maximálisan érdekesek legyenek, beleértve a weboldalon megjelenített tartalmakat Milyen ajánlatokat kap (a Muaystore-ban gyakrabban és nagyobb mennyiségben rendelő vásárlók jobb ajánlatokat kapnak) Milyen gyakran küldünk értesítéseket és milyen kommunikációs csatornákon keresztül Ha az ilyen adatkezeléshez hozzájárult, de most ezt nem szeretné, bármikor megszakíthatja az adatok kezelését a kapott üzenetekben található leiratkozási hivatkozás használatával, vagy írásos kérelemmel az info@muaystore.hu e-mail címre küldve, vagy a következő űrlap használatával. Ha hozzáférést szeretne az személyre szabott e-mail értesítéseken kívül és nem kíván személyre szabott (testre szabott) e-mail hírleveleket kapni, itt iratkozhat fel a nem személyre szabott értesítésekhez: muaystore.hu/contact.
Jogszabályi követelmények teljesítése, jogaink védelme és viták rendezéseAz személyes adatokat a jog által előírt célra gyűjtjük
Jogszabályi kötelezettségekAz Ön adatait jogszabályi kötelezettségeink teljesítése érdekében gyűjtjük be, például a számlák megőrzése adózási célokból. Az Ön adatait csak a törvény által előírt mértékben kezeljük.

A személyes adatok tárolása:

A Szolgáltató a személyes adatait annyi ideig tárolja, amennyire szüksége van a személyes adatok gyűjtésének céljainak teljesítéséhez.

Az összes olyan személyes adatot, amelyet a Szolgáltató a jog alapján dolgoz fel, a Szolgáltató a jogilag meghatározott időszakon belül tárolja.

Az összes olyan személyes adatot, amelyet a Szolgáltató egyénnel kötött szerződés teljesítése érdekében dolgoz fel, a Szolgáltató annyi ideig tárolja, amennyi a szerződés teljesítéséhez szükséges, és további 5 évvel a szerződés megszűnése után. Kivéve, ha Ön és a Szolgáltató között szerződéssel kapcsolatos konfliktus merül fel, ebben az esetben a Szolgáltató az adatokat 5 évig őrzi a jogerős bírósági vagy döntőbírói döntés vagy egyezség dátumát követően, és ha nem jött létre bírósági eljárás, a Szolgáltató az adatokat 5 évig őrzi a vita békés rendezése után.

Az összes olyan személyes adatot, amelyet a Szolgáltató egyéni hozzájárulás alapján dolgoz fel, a Szolgáltató addig tartja fenn, amíg az egyén hozzájárulását vissza nem vonja. Az ilyen adatokat a Szolgáltató az egyén hozzájárulásának visszavonása előtt csak akkor törli, ha a személyes adatok feldolgozásának célja elérhetővé vált.

A megőrzési időszak lejárta után a személyes adatokat hatékonyan és véglegesen törli vagy anonimizálja, így azokat nem lehet többé egy meghatározott személlyel összekapcsolni.

A részletes határidőket az adminisztrátor a következő táblázatban határozza meg:

Adatkezelés céljaTárolási határidő
Kommunikáció Önnel kapcsolatban a szolgáltatásaink nyújtásával és válaszadással kapcsolatban6 hónap a kommunikáció befejezése után
Szerződés megkötése és teljesítése a kötött szerződésekből eredő kötelezettségek tekintetében5 év a szerződés teljesítésétől számítva
Vásárlók közvetlen tájékoztatása különleges ajánlatokról, kedvezményekről és egyéb tartalmakról e-mailben vagy SMS-benLeállításig
Vásárlók közvetlen tájékoztatása különleges ajánlatokról, kedvezményekről és egyéb tartalmakról telefonhívások és hagyományos posta útjánLeállításig
Az előző rendeléseinek és egyéb adatoknak való hozzáférés a Muaystore híváskezelő tanácsadói és üzletei számára a jobb szolgáltatások és ajánlatok nyújtása érdekébenLeállításig
Adatok feldolgozása az el nem szállított távolsági rendelések megelőzése érdekében5 év a feldolgozás megkezdése után
Automatikus e-mail kommunikáció a felhasználóval az online vásárlási folyamat indítása alapjánLeállításig
Alapvető testreszabott kommunikáció (e-mailen, SMS-en, telefonhívásokon, levélen, böngészőértesítéseken, weboldali információkon, közösségi média) testreszabott kedvezményekkel, ajánlatokkal és tartalommalLeállításig
A Facebook hirdetési eszközök – Facebook Custom Audiences – használataLeállításig
Google RemarketingLeállításig
Online fiókok használataLeállításig
Hozzáférés a weboldalon található különleges információkhozLeállításig
Személyre szabott e-hírlevelekLeállításig
Felhasználói profilozást alkalmazó marketingkommunikációLeállításig

Szerződéses adatkezelés

A Szolgáltató egyes adatfeldolgozási tevékenységeket harmadik feleknek (adatfeldolgozóknak) is átruházhat. Az adatfeldolgozók bizalmas adatokat csak a Szolgáltató nevében és a Szolgáltató által meghatározott jogkörökben dolgozhatnak fel (írásban kötött szerződés vagy egyéb jogi aktus alapján), és a jelen adatvédelmi irányelvben meghatározott céloknak megfelelően.

A Szolgáltatóval együttműködő adatfeldolgozók a következők:

  • könyvelőszolgálatok, ügyvédi irodák és egyéb jogi tanácsadást nyújtó szolgáltatók,
  • adatfeldolgozók és elemző szolgáltatók,
  • IT rendszerkarbantartók,
  • e-mail küldési szolgáltatók (például Mailchimp és mások),
  • fizetési rendszerek szolgáltatói, például: Adyen, PayPal, PayU, Klarna, Sofort, Multibanco, dotPay és mások,
  • ügyfélkapcsolat-kezelési rendszerek szolgáltatói (például Microsoft),
  • internetes hirdetési megoldások szolgáltatói (például Google, Facebook)

A Szolgáltató nem adja át személyes adatait nem jogosult harmadik feleknek.

A Szolgáltató vagy az általa megbízott adatfeldolgozók nem továbbítják az általuk kezelt személyes adatokat harmadik országokba (az Európai Gazdasági Térség tagállamain kívül – az EU tagállamai, valamint Izland, Norvégia és Liechtenstein), és nemzetközi szervezeteknek, kivéve az Egyesült Államokat – az Egyesült Államokban működő összes szerződéses adatfeldolgozó részt vesz a Privacy Shield programban.

Szabadság a választásban

Az általad megadott információkra te döntesz. Ha úgy döntesz, hogy nem osztod meg az adataidat a Szolgáltatóval, akkor bizonyos szolgáltatásokat nem tudunk neked biztosítani.

Ha le szeretnél iratkozni a Muaystore klubról vagy az értesítésekről, kérjük, értesíts minket erről a következő e-mail címen: info@muaystore.hu. Ha a személyes adataid változnak (irányítószám, e-mail cím, telefonszám), kérünk, értesíts minket erről a következő e-mail címen: info@muaystore.hu.

Automatikus információ rögzítése (nem személyes adatok)

Amikor hozzáfér az internetes oldalhoz, általános, nem személyes adatokat (látogatások száma, átlagos látogatási idő, meglátogatott oldalak) rögzítik automatikusan (nem része a bejelentkezésnek). Ezeket az információkat az oldalunk vonzerejének mérésére és a tartalom és hasznosság javítására használjuk. Az Ön adatait más célra nem használjuk, és nem továbbítjuk harmadik feleknek.

Sütik

A sütik olyan láthatatlan dokumentumok, amelyek jelenleg a merevlemezén vannak tárolva, és lehetővé teszik a Szolgáltatónak, hogy felismerje számítógépét, amikor legközelebb meglátogatja az internetes oldalt. A Szolgáltató csak olyan információk gyűjtésére használja a sütiket, amelyeket az oldal használatához és az internetes tevékenységeinek optimalizálásához használ.

A hirdetési sütik követik az egyén által a Szolgáltató weboldalának használatát, hacsak az egyén nem egyezik bele a sütik használatába. További információkat a sütikről és felhasználásukról itt talál.

Biztonság

Az Eladó minden szükséges intézkedést megtesz annak érdekében, hogy biztosítsa személyes adatainak biztonságát. Az Ön adatai folyamatosan védettek vannak az adatvesztéstől, megsemmisítéstől, hamisítástól, manipulációtól, illetéktelen hozzáféréstől vagy illetéktelen hozzáférés vagy illetéktelen kiadás megakadályozása érdekében.

A személyes adatok biztonságáért szervezeti és technikai intézkedéseket hajtunk végre, például:

  • alkalmazottak képzése;
  • alkalmazottak felügyelete és az egyes alkalmazottak tevékenységének rendszeres ellenőrzése;
  • szerződött adatfeldolgozók gondos kiválasztása és felügyelete;
  • elektronikusan tárolt adatok rendszeres biztonsági másolatot készítenek;
  • számítástechnikai eszközök rendszeres karbantartása és frissítése;
  • megfelelő belső irányelvek és személyes adatvédelmi útmutató elfogadása.

Kiskorú személyek beleegyezése az információs társaságok szolgáltatásaival kapcsolatban

A 16 év alatti kiskorúak nem szolgáltathatnak személyes adatokat az internetes oldalon vagy máshogy anélkül, hogy a szüleik vagy törvényes képviselőik engedélyezték volna, és azokat a megfelelő jogszabályok által előírt védelmi intézkedésekkel védették volna (Családjogi törvény, Szociális gondoskodásról szóló törvény). Az Eladó sosem fog tudatosan adatokat gyűjteni olyan személyektől, akikről tudja, hogy kiskorúak (16 év alattiek), és azokat használni vagy harmadik személynek átadni anélkül, hogy a törvényes képviselő engedélyezte volna. Ez nem érinti az egyes tagállamok általános szerződési jogát, például a kiskorúak által kötött szerződések érvényességére, formájára vagy hatására vonatkozó szabályokat.

Az Eladónak, a rendelkezésre álló technológia figyelembevételével, joga van ellenőrizni, hogy a törvényes képviselő hozzájárult-e vagy megerősítette-e a gyermek beleegyezését.

Egyén jogai az adatkezeléssel kapcsolatban

Ha bármilyen kérdése van személyes adatok védelmének politikájával vagy adatainak kezelésével kapcsolatban, forduljon hozzánk bármikor. E-mailben írjon nekünk a következő címre: info@muaystore.hu, vagy hívjon minket a +386 40 364 244-es telefonszámon. Kérésére szükséges adatokat megadunk Önnek, vagy – a jogszabályoknak megfelelően – gondoskodunk arról, hogy az Ön jogait teljesítsük.

Az adatkezeléssel kapcsolatban a következő jogok állnak rendelkezésére:

Az önkéntes hozzájárulás visszavonásának joga: ha egyénként hozzájárult a személyes adatainak kezeléséhez (egy vagy több eltérő okból), jogában áll visszavonni ezt a hozzájárulást, anélkül, hogy az érvénytelenné válna az adatkezelés, amit a hozzájárulás visszavonása előtt végzünk. Az önkéntes hozzájárulás visszavonását írásban kell közölni az adatkezelővel az egyik muaystore.hu/contact címen.

Az adatkezelő jogosult az egyének hozzájárulásának visszavonására, ha az összefüggésben áll az olyan szolgáltatásokkal, amelyeket személyes adatok nélkül nem lehet nyújtani (például az alkalmi klub vagy a testreszabott tájékoztatás).

Hozzáférés joga a személyes adatokhoz: mint egyénnek joga van az adatkezelőtől (személyes adatok kezelőjétől) arról megerősítést kapni, hogy személyes adatait kezelik-e, és ha igen, jogosult arra, hogy hozzáférjen a személyes adataihoz és információkat kapjon róluk (az adatkezelés céljáról, a személyes adatok típusáról, az adatok címzettjeiről, az adatok tárolásának időtartamáról és az időtartam meghatározásához szolgáló intézkedésekről, a helyesbítés vagy törlés, az adatkezelés korlátozásának vagy tiltakozásnak a jogáról és a panasz benyújtásának a jogáról, az adatok forrásáról, ha az adatokat nem Öntől gyűjtötték, az automatizált döntéshozatal és profilalkotás létezéséről, céljáról és következményeiről az Ön számára, valamint más információkról a GDPR 15. cikkének megfelelően);

Személyes adatok helyesbítésének joga: egyénként jogában áll, hogy az adatkezelő azonnal helyesbítse az Önre vonatkozó pontatlan személyes adatokat. Egyénként jogában áll, hogy a feldolgozás célját figyelembe véve kiegészítse a hiányos adatokat, ideértve az extra nyilatkozatokat is;

Személyes adatok törlésének joga (»feledéshez való jog«): egyénként jogában áll, hogy az adatkezelő azonnal törölje az Önre vonatkozó személyes adatokat, és az adatkezelőnek az adatokat azonnal törölnie kell, ha az alábbi okok egyike fennáll:

(a) az adatokat már nem szükséges azokra a célokra tárolni, amelyekért azokat eredetileg gyűjtötték vagy más módon kezelték;

(b) visszavonta hozzájárulását, és nincs más jogi alap az adatkezeléshez;

(c) tiltakozik az adatkezelés ellen, és nincs elsődleges jogszerű ok az adatkezeléshez;

(d) az adatokat jogellenesen kezelték;

(e) az adatok törlésére az Európai Unió joga vagy a tagállamok joga által előírt jogi kötelezettség teljesítése érdekében van szükség;

(f) az adatokat egy információs társulás szolgáltatásainak kínálásával kapcsolatban gyűjtötték be.

Az egyéneknek bizonyos esetekben, amelyeket a GDPR 17. cikk (3) bekezdése részletez, nincs joga az adatok törléséhez;

Korlátozás joga: Az érintett jogosult arra, hogy a kezelő korlátozza az adatok kezelését, ha az alábbiak egyike teljesül:

(a) vitatja az adatok pontosságát, ez esetben a korlátozás arra az időszakra vonatkozik, amely lehetővé teszi a kezelőnek az adatok pontosságának ellenőrzését;

(b) a kezelés jogellenes, és az érintett ellenzi az adatok törlését, és ehelyett azok felhasználásának korlátozását kéri;

(c) a kezelőnek már nincs szüksége az adatokra a kezelés céljára, de az érintett azokat jogi igények érvényesítéséhez, érvényesítéshez vagy védelméhez igényli;

(d) tiltakozott az adatkezelés ellen, amíg meg nem állapításra kerül, hogy az adatkezelő jogos indokai elsőbbséget élveznek az érintett jogos érdekeivel szemben.

Adathordozhatóság joga: Az érintett jogosult arra, hogy olyan, őt azonosító személyes adatokat, amelyeket a kezelőnek szolgáltatott, strukturált, általánosan használt és géppel olvasható formátumban megkapja, illetve ezen adatokat egy másik adatkezelőnek továbbítsa. Ez a jog csak akkor érvényesül, ha:

(a) a kezelés hozzájáruláson alapul vagy szerződés teljesítéséhez szükséges, és

(b) az adatkezelés automatizált eszközökkel történik.

Az adathordozhatóság joga érvényesítésekor az érintettnek jogában áll közvetlenül továbbítani az adatokat az egyik adatkezelőtől (kezelőtől) a másikhoz, amennyiben technikailag megvalósítható.

Az adatkezelésre való tiltakozás joga: Az érintett sajátos helyzetével összefüggő okokból jogosult bármikor tiltakozni személyes adatainak olyan kezelése ellen, amely a közérdekű vagy a közhatalmi jogosítvány gyakorlása keretében elvégzett feladat végrehajtásához vagy az adatkezelőre ruházott kötelesség teljesítéséhez szükséges (a GDPR 6. cikk (1) bekezdésének e) pontja), vagy az adatkezelő vagy egy harmadik személy jogos érdekeinek érvényesítése miatt történik (a GDPR 6. cikk (1) bekezdésének f) pontja), ideértve a profilalkotást is. Az adatkezelő nem kezeli tovább a személyes adatokat, kivéve, ha meggyőződik arról, hogy az adatkezelés olyan jogos okokból szükséges, amelyek elsődlegesen érvényesülnek az érintett érdekein, jogain és szabadságain, vagy jogi követelések előterjesztésére, érvényesítésére vagy védelmére.

Amikor a személyes adatokat marketing céljából kezelik, az érintett jogosult arra, hogy bármikor tiltakozzon a rá vonatkozó adatok ilyen célú kezelése, ideértve a profilalkotást is, ha az ilyen közvetlen marketinghez kapcsolódik; ha az érintett tiltakozik az adatok marketing céljából történő kezelése ellen, az adatokat már nem kezelhetik ilyen célból.

Ha az adatokat tudományos vagy történelmi kutatási célból vagy statisztikai célból kezelik, az érintett jogosult arra, hogy sajátos helyzetével összefüggő okokból tiltakozzon a rá vonatkozó adatok kezelése ellen, kivéve, ha az adatkezelés közérdekű feladatot jelent.

Az egyén panaszt nyújthat be az adatvédelmi hatósághoz abban az államban, ahol lakóhellyel rendelkezik, ahol dolgozik, vagy ahol az állítólagos megsértés történt, ha úgy gondolja, hogy a rá vonatkozó személyes adatok kezelése megsérti a személyes adatok védelmére vonatkozó szabályokat.

Az egyén jogosult hatékony jogorvoslatra az illetékes nemzeti bíróság előtt a felügyeleti hatóság döntése ellen, amely jogi hatályokat eredményez a panaszos számára, amennyiben a felügyeleti hatóság nem kezeli a panaszt, vagy három hónapon belül nem tájékoztatja a panasz állásáról vagy a panaszról szóló döntéséről. A tagállamok bíróságai, ahol a felügyeleti hatóság működik, illetékesek a felügyeleti hatóság elleni eljárásban.

Az egyén írásban, az muaystore.hu/contact weboldalon megadott egyik kapcsolaton keresztül kérhet minden információt a személyes adatokkal kapcsolatos jogok gyakorlásával kapcsolatban.

A személyes adatokkal kapcsolatos jogok gyakorlásának megbízható azonosítása érdekében az adatkezelő kiegészítő adatokat kérhet az egyéntől, ha az egyént nem lehet megbízhatóan azonosítani, a kérelmét pedig elutasíthatja.

Az adatkezelőnek az egyénnek, aki a személyes adatokkal kapcsolatos jogokat gyakorolja, az elutasítástól számított egy hónapon belül és legkésőbb a kérelem kézhezvételétől számított egy hónapon belül válaszolnia kell.

Tájékoztatás a személyes adatok biztonságának megsértéséről a felügyeleti hatóságnak

A személyes adatok biztonságának megsértése esetén a Szolgáltató köteles erről értesíteni az illetékes hatóságot, hacsak valószínűsíthető, hogy a megsértéssel az egyén jogai és szabadságai nem kerültek veszélyeztetésre. Ha a jog megsértése miatt felmerül a bűncselekmény gyanúja, a Szolgáltatónak kötelessége értesíteni a rendőrséget és/vagy az illetékes ügyészséget.

Ha egy olyan megsértésről van szó, amely jelentős kockázatot jelenthet az egyén jogaira és szabadságára nézve, a Szolgáltatónak kötelessége azonnal, vagy ha ez nem lehetséges, a lehető legrövidebb időn belül értesíteni az érintett egyént. Az értesítésnek érthető és világos nyelven kell történnie.

Hozzáférés a közösségi hálózatokhoz.

Az alábbi online kapcsolatokhoz férhet hozzá weboldalunkon keresztül, amelyeket a felhasználó az internetes tevékenységei során használ:

  • Facebook
  • Instagram
  • Youtube

Minden felsorolt közösségi média platform a saját felhasználási feltételei és adatvédelmi irányelvei szerint működik. Tykhe nem vállal felelősséget azokért a közösségi média platformokért, amelyekhez weboldalunkon keresztül hozzáférést biztosít. Az ilyen platformokkal kapcsolatos kérdéseket és jogok érvényesítését az adott közösségi média platformnak kell megküldeni.

Az adatvédelmi irányelvek a következő linkeken érhetők el:

Változások közzététele

Minden személyes adatvédelmi irányelveink változása ezen a weboldalon lesz közzétéve.

Frissítve: 2023. március 7.

Felhasználói feltételek

1. Általános Feltételek

Az üzleti általános feltételeit a fogyasztók biztonságára vonatkozó jogszabályok és a Szlovén Kereskedelmi Kamara ajánlásainak megfelelően állították össze. Az Muaystore internetes áruházat (a továbbiakban: “internetes áruház”) a Tykhe Kft. üzemelteti, mint az elektronikus kereskedelmi szolgáltatás nyújtója (a továbbiakban: “Kereskedő”).

  • Eladó: Tykhe d.o.o.
  • Cím: Stantetova 32, 3320 Velenje, Szlovénia
  • Azonosítószám: 8441413000
  • Adószám:  SI50999664

A látogató a regisztrációval egy olyan felhasználónevet kap, amely megegyezik az e-mail címével, valamint egy jelszót, amelyet maga választ ki. A felhasználói név és a jelszó a megadott adatokhoz kapcsolódnak. A regisztrációval a látogató garantálja, hogy nagykorú és teljes üzleti jogképességgel rendelkezik. A regisztrációval a látogató felhasználóvá válik, és jogosultságot szerez a vásárlásra. A vásárlással a felhasználó vásárlóvá válik.

Ezen Általános Feltételek meghatározzák az internetes áruház működését, a látogatók, felhasználók és vásárlók jogait és kötelezettségeit, valamint a Kereskedő és a felhasználók és vásárlók közötti üzleti kapcsolatot az internetes áruházban kínált termékek tekintetében.

Az internetes oldalon található minden tartalom tájékoztató és oktatási célokat szolgál, és nem szolgál orvosi tanácsadás helyettesítésére. A termékeinkkel kapcsolatos előnyök és megbízhatóság tekintetében javasoljuk, hogy a vásárló konzultáljon személyes orvosával az egészségi állapota alapján.

2. Hozzáférés az információkhoz

A Kereskedő vállalja, hogy mindig rendelkezésre áll a felhasználónak:

  • a vállalat azonosítására vonatkozó adatok (cég neve és székhelye, nyilvántartási szám),
  • kapcsolati adatok, amelyek lehetővé teszik a felhasználó számára a gyors és hatékony kommunikációt a Kereskedővel (e-mail cím, telefon);
  • információk a webáruház kínálatában szereplő termékek, illetve szolgáltatások lényeges jellemzőiről, ideértve a vásárlás utáni szolgáltatásokat és jótállást is.
  • információk a webáruház által kínált termékek vagy szolgáltatások elérhetőségéről.
  • a termékek kiszállításának módja és feltételei, különösen a kiszállítás helye és határideje;
  • információk a fizetési módokról;
  • információk az internetes áruházban található ajánlatok lejárati idejéről;
  • információk a szerződéstől való elállás időszakáról és az elállás feltételeiről;
  • információk a termékvisszaküldés lehetőségéről, valamint arról, hogy a felhasználó mennyibe kerül, ha visszaküldi a terméket;
  • információk a felhasználó panaszkezelési eljárásáról, valamint a Kereskedővel történő kapcsolattartásért felelős kapcsolattartó személy adatai.

3. Termékajánlat, kiszállítási határidő és termékátvételvoda

Az internetes oldalon található termékajánlatok az online üzlet jellegéből adódóan gyakran változnak és frissülnek. Ennek következtében hibák előfordulhatnak. Kérjük, értesítsen minket ezen hibákról az info@muaystore.hu e-mail címen, vagy hívja fel minket a +386 40 364 244 telefonszámon. Megpróbáljuk mielőbb megoldani a problémát.

3.1. Kiszállítási határidő

Azoknak a termékeknek, amelyek raktáron vannak, a kiszállítás időpontja 3-4 munkanap azok számára, akik Horvátországban kérik a szállítást, kivéve, ha a szállítási szolgáltatás nem tudja időben szállítani a termékeket. Az összes többi termék esetében a kiszállítási határidőt a termék oldalán található információk tartalmazzák az internetes áruházban. Az internetes áruház minden terméke elérhető egy elfogadható időkereten belül.

3.2 Termékszállítás és fizetési lehetőségek

További információk a termékszállításról és a fizetési módokról itt találhatók: »

4. Árak

Az összes ár az internetes áruházban euróban van feltüntetve, és tartalmazza az általános forgalmi adót (ÁFA), hacsak másként nincs kifejezetten megjelölve. Az összes ár az internetes áruházban a termék árát tartalmazza, és nem tartalmazza a szállítási költségeket (lásd a 3. pontot). Az árak csak az internetes áruházon keresztül elektronikus rendelés esetén érvényesek. Az árak a megrendelés teljesítésekor érvényesek, és előre meghatározott értékkel rendelkeznek. Az árak érvényesek az itt felsorolt fizetési módszerekkel és feltételekkel történő fizetés esetén. Annak ellenére, hogy mindent megteszünk az árak pontos frissítéséért, előfordulhat, hogy az árakra vonatkozó információk hibásak.

5. Vásárlási folyamat

5.1. Rendelés fogadva

A rendelés leadását követően a felhasználó (vásárló) e-mailben értesítést kap a Kereskedőtől a rendelés fogadásáról. A felhasználó (vásárló) profiljában az Kereskedő internetes oldalán elérhetők az egyes termékek státuszára és tartalmára vonatkozó összes adat.

5.2. Rendelés megerősítése

Ha a felhasználó (vásárló) nem mond le a rendelésről, akkor a rendelés feldolgozásra kerül. Az Kereskedő a rendelés beérkezése után ellenőrzi a rendelt termékek elérhetőségét, és vagy megerősíti a rendelést, vagy okkal visszautasítja azt. Az Kereskedő az adott telefonszámon is felveheti a kapcsolatot a felhasználóval (vásárlóval), hogy ellenőrizze az adatokat és megbizonyosodjon a szállítás pontosságáról. Miután a rendelést megerősítették, az Kereskedő e-mailben értesíti a felhasználót (vásárlót a szállítási időről. A vásárlási szerződés a megrendelt termékek vásárlására vonatkozóan a felhasználó (vásárló) és az Kereskedő között ebben a szakaszban kerül megkötésre (lásd 6. pont).

5.3. Áru szállítva

Az Kereskedő előkészíti a rendelt termékeket a megállapodott időben. Az előző bekezdésben említett e-mailben az Kereskedő tájékoztatja a felhasználót (vásárlót) a termék visszaküldési politikájáról, és felhívja a figyelmet a panasz esetén vagy a szállítási késedelem esetén elérhető kapcsolattartó személyekre.

6. Vásárlási Szerződés

A felhasználónak (vásárlónak) joga van arra, hogy a termékek átvételétől számított 14 napon belül lépjen kapcsolatba a Kereskedővel az internetes weboldal chat támogatási rendszerén keresztül, és bejelentse a vásárlási szerződés megszüntetését, anélkül hogy meg kellene indokolnia ezt a döntést. A vásárlási szerződés megszüntetését az üzenet elküldésének időpontja alapján számoljuk el. Az egyetlen költség, amely a vásárlót terheli a vásárlási szerződés megszüntetése miatt, az a termék visszaküldésének költsége a Kereskedőnek.

7. Jog az elállásra és a termék visszaküldésére

A vásárolt termékeket vissza kell küldeni a Kereskedőnek legkésőbb a vásárlási szerződés megszüntetésének bejelentésétől számított 14 napon belül. A vásárolt termékeket sértetlen állapotban kell visszaküldeni a Kereskedőnek, változatlan mennyiségben, kivéve, ha a termékeket megsemmisítették, meghibásodtak, elvesztek vagy a mennyiségük csökkent, és ezért nem a felhasználó (vásárló) felelős.

A visszaküldött termékekért az Kereskedő köteles a lehető leghamarabb, de legkésőbb a visszaküldés beérkezésétől számított 14 napon belül visszatéríteni a vásárlt összeget, vagy használt ajándékutalványt. Az Kereskedő az összeget ugyanazokkal a fizetési eszközökkel téríti vissza a felhasználónak (vásárlónak), amelyeket a felhasználó (vásárló) eredetileg használt a fizetéshez, kivéve, ha a felhasználó külön kéri más fizetési eszköz használatát, és ezért a felhasználónak nincsenek további költségei. Az használt ajándékutalványt pénzösszeg formájában téríti vissza.

Bár mindig jóhiszeműen cselekszünk, az internetes oldalak változása során hibák előfordulhatnak.

A felhasználó értesítheti a Kereskedőt a hibákról a +386 40 364 244 ingyenes telefonszámon vagy e-mailen keresztül.

Távolléti vásárlás esetén az Kereskedő visszatarthatja az átadott összeget, amíg vissza nem érkezik a termék, vagy a felhasználó nem tudja igazolni, hogy visszaküldte a terméket, hacsak az Kereskedő nem ajánlja fel a lehetőséget, hogy ő maga vegye át a visszaküldött terméket.

A felhasználónak (vásárlónak) nincs joga elállni olyan távolléti szerződéstől, amelynek tárgya lezárt termék, amelyet egészségügyi vagy higiéniai okokból nem lehet visszaküldeni, ha a felhasználó (vásárló) a szállítást követően felbontotta a zárat.

Az itt felsorolt feltételek szerinti termékvisszaküldés nem vonatkozik az olyan termékekre, amelyeket közvetlenül a Tykhe vállalat üzleteiben vásároltak.

8. Adminisztratív hibák kezelése

Adminisztratív hiba fordul elő:

  • ha a termék nem rendelkezik azokkal a tulajdonságokkal, amelyek szükségesek a normál használathoz vagy forgalmazáshoz;
  • ha a termék nem rendelkezik azokkal a tulajdonságokkal, amelyek szükségesek azokhoz a speciális célokhoz, amelyekre a vásárló megvette, és ezeket az eladó ismerte vagy ismernie kellett volna;
  • ha a termék nem rendelkezik olyan tulajdonságokkal és jellemzőkkel, amelyeket közvetlenül vagy közvetve megállapodás vagy előírás határoz meg;
  • ha az eladó olyan terméket adott át, amely nem felel meg a mintának vagy a modellnek, kivéve, ha a mintát vagy a modellt csak tájékoztatás céljából mutatták be.

A vásárlónak értesítenie vagy pontos leírást kell adnia a hibáról az ügyféltámogatás chat rendszerén keresztül a weboldalon, vagy e-mailen keresztül kell tájékoztatnia minket a következő címen: info@muaystore.hu, vagy hívja a következő telefonszámot: +386 40 364 244 legkésőbb két hónapon belül attól a naptól számítva, amikor a hibát felfedezték. Az eladó nem felelős az olyan hibákért, amelyek két év elteltével jelentkeznek a vásárlás napjától számítva. A vásárlónak lehetőséget kell adnia az eladónak a termék ellenőrzésére.

Ha a felhasználó (vásárló) az átvételtől számított első 6 hónapban reklamál egy terméket, az eladónak kell bizonyítania, hogy a felhasználó (vásárló) reklamációja alaptalan, azaz a termék hibátlan. Ha a felhasználó (vásárló) a termék átvételétől számított 6 hónapon belül jelent reklamációt, a hiba meglétét a felhasználónak (vásárlónak) kell bizonyítania.

A felhasználó, aki helyesen értesítette az eladót a hibáról, jogosult követelni az eladótól, hogy:

  • kijavítsa a hibát a terméken, vagy
  • visszatérítse az összeg egy részét a hibának megfelelő arányban, vagy
  • cserélje ki a hibás terméket hibátlanra, vagy
  • visszatérítse az elrendelt összeget.

Melyik igény teljesül, az a fogyasztóhoz van kötve, és nincs kötve azok bármilyen sorrendjéhez.

Ha a hiba meglétét nem vitatják, az eladó köteles mielőbb, de legkésőbb nyolc napon belül eleget tenni a felhasználó igényének.

Az eladó az igény beérkezésétől számított legkésőbb nyolc napon belül írásban válaszol a felhasználónak, ha a terméken hiba vagy a szolgáltatás nyújtásában hiányosság áll fenn.

9. Jótállás technikai termékek esetén

A jótállás vonatkozik a termékekre, ha azt kifejezetten feltüntetik a jótállási jegyen vagy a vásárlási számlán. A jótállással védett termék esetén az eladó, a jótállási feltételeknek megfelelően és a jótállási időszak alatt garanciát vállal a vevőnek a tárgy hibátlan működésére. A jótállási jogok érvényesítésekor a termékhez csatolt jótállási kártyán szereplő feltételek alkalmazandók. Az eladó garantálja a termék megfelelő működését a jótállási időszak alatt, amely a termék vevőhöz történő szállításának napjától kezdődik. A jótállási időszak egy év vagy a jótállási kártyán feltüntetett időszak lehet. A jótállás csak a vásárlási számla vagy a jótállási kártya bemutatásával igényelhető, ezért a vevő érdekében áll, hogy ezeket a dokumentumokat gondosan őrizze.

Amennyiben a jótállási igénylést megelőzően a jótállással védett termék nem működik hibátlanul, vagy nem rendelkezik a jótállási jegyen vagy az értékesítési tájékoztatóban feltüntetett tulajdonságokkal, a vásárló jogosult arra, hogy a jogszabályoknak megfelelően kérje a hibák javítását a szerződés lemondása érdekében. Az eladó köteles a jótállási időszak alatt fellépő termékhibákat olyan határidőn belül megszüntetni, amely nem haladja meg a 45 napot, és a hibás termék átvételétől számítva kezdődik. Ha a terméket 45 napon belül nem sikerül megszüntetni, az eladó köteles ugyanolyan, hibátlan új termékkel helyettesíteni. Ha az eladó nem javítja vagy cseréli ki a terméket az előírt határidőn belül, a vásárló jogosult a szerződést felbontani és a vételárat visszakövetelni.

A jótállás akkor lép életbe, amikor a terméket a vásárlóhoz szállítják, és vonatkozik a anyag- és gyártási hibákra, valamint a termék összes részére, kivéve a fogyóeszközöket. A jótállás nem érvényes:

  • A használati utasítások be nem tartásából adódó meghibásodás esetén.
  • Rossz telepítés vagy karbantartás miatti meghibásodás esetén.
  • Helytelen használat, gondatlan kezelés, a vásárló által okozott mechanikai sérülések vagy erőszakos meghibásodás esetén (pl. villamos feszültség, villám stb.).
  • Ha a vásárló vagy más nem engedélyezett személy (beleértve a nem engedélyezett szerviztechnikusokat) megrongálja a terméket.
  • Rossz feszültséghez vagy rossz típusú áramhoz való csatlakozás esetén.
  • Amikor olyan elemeket használnak, amelyek eredetileg nem tartoznak az eszközhöz.

A jótállási jogok érvényesítésekor az eladó ellenőrizni fogja, hogy van-e gyártási vagy anyaghibával rendelkező termék, és a jótállási igényt a megerősítés után fogják teljesíteni. Ha kiderül, hogy a hiba a termék nem megfelelő használatából, elkészítéséből vagy olyan mechanikai sérülésből származik, amit a vásárló okozott, a jótállási igényt visszautasítják. A jótállás érvényesítéséhez kérjük, lépjen kapcsolatba az eladóval vagy a termékkel, a számlával és a jótállási kártyával azonosított hivatalos szervizközponttal. Mindent megtesznek annak érdekében, hogy a hibákat kijavítsák.

A fogyasztói jótállási jogok nem érintik az eladó felelősségére vonatkozó szabályokat a termék hibáiért.

10. Elégedettségi garancia és biztosítás

Az üzleti etikai normáink és a vásárlók védelme érdekében szigorú szabályok szerint működünk, ami magában foglalja 100% elégedettségi garanciánkat.

Az alábbi feltételek szerint lehetőséget biztosítunk a termék visszaküldésére 30 napon belül (60 nap, ha a vásárló ezt az opciót választotta), vagyis elégedettségi garanciát. Ez lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy a jogszabályok által előírt 14 napos visszaküldési jogosultság lejárta után is visszaküldjék a megvásárolt termékeket. A vásárló ezt megteheti a termék visszaküldésével hozzánk (Tykhe d.o.o., Oktobrske Revolucije utca 17A, 6310, Izola, Szlovénia); további információkért látogasson el a weboldalon található ügyféltámogatási chatre) a termék átvételétől számított 30 napon belül (60 nap, ha a vásárló ezt az opciót választotta). Teljes vételárat térítünk vissza Önnek a termék vásárlási árának kivételével, a szállítási és visszaküldési költségeket.

Az elégedettségi garancia érvényesítéséhez a vásárlónak ki kell töltenie az online elégedettségi garancia kérelmi űrlapot. Az említett űrlap kitöltésével a vásárló érvényesíti az elégedettségi garancia jogát. Az űrlap kitöltése az egyetlen érvényes mód az elégedettségi garancia érvényesítésére. A szolgáltató nem fogad el más kommunikációs formákat ebben az összefüggésben.

Az elégedettségi garanciával rendelkező termékek fel vannak tüntetve a webáruházban. Ha a vásárló nem elégedett a vásárlással, a kereskedő 30 napon belül teljes mértékben megtéríti a vásárlótól. A vásárló egyetlen költsége a termék visszaküldésének költsége a kereskedőnek.

Az elégedettségi garancia 30 napig érvényes (60 nap, ha a vásárló ezt az opciót választotta) a megrendelés átvételét követően, és azokra a termékekre vonatkozik, amelyeket az ember használ a hónap során. A vásárló szintén visszakaphatja a pénzét egy hónapnál hosszabb ideig tartó használatra szánt csomagok esetében, azonban a vásárlónak vissza kell küldenie a fel nem használt, sértetlen termékeket az eredeti csomagolásban és mennyiségben, valamint a használt termékek csomagolását is be kell tartalmaznia, kivéve, ha azokat a vásárló nem használta, vagy ha azok megrongálódtak, elromlottak, elvesztek, vagy mennyiségük csökkent, és a vásárlóért nem felelős.

Az elégedettségi garancia igényléséhez eredeti számla szükséges.

A vásárló nem használhatja a termék ugyanarra többször érvényes elégedettségi garanciáját évente. Egy év alatt a vásárló legfeljebb három különböző termékhez igényelhet garanciát. Ezen rendelkezés alkalmazandó mind a 30 napos, mind a 60 napos visszaküldési jogra.

A kereskedő garanciát nyújt arra, hogy a termék hibátlanul működni fog, ha a vásárló követi az adott utasításokat, és ez az elégedettségi garancia alapja.

A kereskedő legkésőbb 30 napon belül visszatéríti a vásárló számláját a vásárló által megadott bankszámlára a vásárló kérelmének regisztrációjától számított 30 napon belül. A termék visszaküldésének folyamatával kapcsolatos részletekért kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a +386 40 364 244 telefonszámon, vagy írjon nekünk a weboldalon található ügyféltámogatás chaten.

Ha a vásárló csomagbiztosítást vásárolt, és a szállított termékek (vagy a csomagolás) bármilyen módon megsérültek, a vásárlónak jogában áll újból kiszállíttatni ugyanazt a terméket anélkül, hogy bizonyítania kellene a kapott termékek vagy csomagolás sérülését. A kérelem elküldhető a sérült termék(ek) és/vagy csomagolás fényképének elküldésével az info@muaystore.hu e-mail címre.

11. Rendelés feldolgozása és szállítás

Az eladó a megrendelt termékeket a megállapodott időkereten belül szállítja meg a vásárlónak. A szállításért felelős partner az adott megrendelés folyamatának befejezésekor kerül kiválasztásra. Az eladó fenntartja a jogot arra, hogy más szállítási szolgáltatást válasszon, ha az hatékonyabbá teszi a megrendelés teljesítését.

Ha a vásárló „Ugorj az előzőhöz” opciót vásárolta, a megvásárolt termékeket a rendelés során megadott időkereten belül továbbítják a szállítási szolgáltatásnak. Az „Ugorj az előzőhöz” opció nem feltétlenül befolyásolja a megvásárolt termékek tényleges szállítási idejét.

Amennyiben a csomagolás vagy a termékek látható sérülést mutatnak, a vásárló panaszát be kell nyújtania a szolgáltatónak vagy a szállítási szolgáltatásnak a termékek átvételekor. A vásárlónak nincs kötelessége elfogadni az ilyen termékeket, és elutasíthatja a szállítmányt. Ha a csomag fizikailag sérült, hiányzik a tartalma vagy nyilvánvalóan fel van törve, és a vásárló mégis elfogadta a csomagot, akkor a vásárlónak panaszeljárást kell kezdeményeznie a szolgáltatónál.

12. Biztonság

Az eladó megfelelő technológiai és szervezeti eszközöket használ a személyes adatok továbbításának, gyűjtésének és fizetésének védelmére. Az eladó ehhez egy, erre a célra felhatalmazott szervezet által kiadott 256 bites SSL tanúsítványt használ.

A kreditkártyás tranzakciók biztonságáért engedélyezett internetes rendszerek felelnek. A kreditkártya-hitelesítés valós időben történik, az adatok azonnali ellenőrzése a bankoknál. A kártyaadatok nem kerülnek tárolásra az eladó szerverein.

A biztonságért maga a felhasználó is felelős, így gondoskodik a felhasználónevének és jelszavának biztonságáról, valamint számítógépének megfelelő szoftver- és vírusvédelméről.

13. Adatvédelmi irányelv

Ezen általános szerződési feltételek része a Privacy Policy, amely itt érhető el.

14. Felelősség

Az eladó igyekszik gondoskodni weboldalain közzétett információk frissességéről és pontosságáról. Ennek ellenére a termékek jellemzői, szállítási idő vagy árak olyan gyorsan változhatnak, hogy a szállító nem tudja időben módosítani az interneten található információkat. Ebben az esetben a vásárlót értesítik a változásokról, és lehetőséget biztosítanak számára a szerződés megszüntetésére vagy a megrendelt termék cseréjére. Bár a szállító igyekszik pontos képeket nyújtani a termékekről, az összes felvett fotó szimbolikus. A fényképek nem garantálják a termékek tulajdonságait.

15. Panaszok és Viták

Az Értékesítő betartja a vonatkozó fogyasztóvédelmi előírásokat. Az Értékesítő hatékony panaszkezelési rendszert hozott létre, és kijelölt személyt állított be a vásárlókkal való kapcsolattartásra e-mailen vagy telefonon keresztül. A felhasználó (vásárló) felhívhat minket a +386 40 364 244 telefonszámon, vagy kapcsolatba léphet velünk a weboldalon található ügyféltámogatási chaten keresztül. A panaszok benyújtásának eljárása elérhető a weboldalon, könnyen használható és bizalmas.

Az Értékesítő öt napon belül megerősíti, hogy megkapta a panaszt, és jogilag előírt határidőn belül kezeli a garanciális vagy jótállási igényt. Az Értékesítő minden erőfeszítést megtesz az esetleges viták békés rendezésére. Ha nem sikerül békés megoldást találni, akkor a vitás ügyeket az illetékes helyi bíróság fogja eldönteni, ahogyan azt a polgári perrendtartás 51. cikkében előírtak szerint. Az Értékesítő és a felhasználók (vásárlók) közötti összes vita esetén a szlovén jog alkalmazandó.

Minden kérdés és azok a jogok és kötelezettségek, amelyeket ezen Általános Szerződési Feltételek nem szabályoznak, az Eljárási Kódex, az Elektronikus Kereskedelemről Szóló Törvény, a Személyes Adatok Védelméről Szóló Törvény és a Fogyasztóvédelmi Törvény rendelkezéseit alkalmazzák megfelelően.

15.1 Alternatív Fogyasztói Vitarendezésa

A jogszabályoknak megfelelően a Tykhe nem ismer el alternatív vitarendezőt a fogyasztói viták rendezésére vonatkozó jogszabály szerint. A fogyasztói panaszok rendezése tekintetében, amit a Fogyasztói Vitarendezési Törvény (ZlsRPS) szabályoz, a Tykhe nem ismer el törvényes módszert.

Ha a vásárló/fogyasztó elégedetlen a panaszkezelés eredményével, a ZlsRPS értelmében kezdeményezheti a fogyasztói vita alternatív rendezési eljárásának megindítását az európai online fogyasztói vita rendezési platformon (SRPS). A Tykhe a ZlsRPS alapján közzéteszi az elektronikus kapcsolatot az európai SRPS-sel: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HU

A vásárló választhat a helyi bírósághoz történő jogi lépés megtételét is lakóhelye szerinti joghatóság szerint.

16. Módosítások az Általános Szerződési Feltételekben

A Kereskedő jogosult módosítani és/vagy kiegészíteni azokat az Általános Szerződési Feltételeket, amelyek az internetes kereskedelem működését, az adatbiztonságot és az egyéb, az internetes kereskedelemmel kapcsolatos területeket szabályozzák, valamint a saját üzleti politikájának változásai esetén. A módosításokról és/vagy kiegészítésekről minden esetben értesíti a felhasználókat megfelelő módon, ideértve az internetes oldalon keresztül történő értesítést is.

Bármilyen módosítás és/vagy kiegészítés az Általános Szerződési Feltételekben az értesítés napját követő nyolc napon belül lép hatályba és alkalmazandó lesz. Ha a módosítások és/vagy kiegészítések az érvényes jogszabályokkal való összehangolás miatt szükségesek, azok azonnal hatályba léphetnek és rövid idő alatt alkalmazhatók.

A felhasználó, aki nem ért egyet a módosításokkal vagy kiegészítésekkel, nyolc napon belül köteles megszüntetni regisztrációját, mert ennek a határidő leteltével már nem lesz lehetséges. A felhasználó a regisztráció megszüntetését írásban is elteheti a Kereskedőnek címzett írásbeli nyilatkozattal.

Az Általános Szerződési Feltételeket a Tykhe d.o.o. ügyvezető igazgatója, Daša Lesjak, Izolában, 2023. március 7-én fogadta el.

Kellemes vásárlást kívánunk internetes áruházunkban.