Gyakran Ismételt Kérdések

Termékinformáció

Biztonságos a termékek használata?

Minden termékünket a legmagasabb GMP (Helyes Gyártási Gyakorlat) és GDP (Helyes Forgalmazási Gyakorlat) szabványoknak megfelelően gyártjuk és terjesztjük. Termékeinket alapos tesztelésnek vetjük alá, hogy megfeleljenek a legmagasabb szintű biztonsági előírásoknak.

A Namman MUAY termékeinek tesztelését nem végezzük és a jövőben sem fogjuk állatokon végezni.

Rendelkeznek partnerprogrammal?

A 15% jutalékkal, azonnali kifizetésekkel, az új ügyfeleknek járó bónuszokkal és sok más előnyével a Namman MUAY Partnerprogram a legjobbnak számít.

Kérjen hozzáférést itt és kezdjen el pénzt keresni még ma!

Edzőtermek, illetve sportolók kaphatnak kedvezményt?

Edzőtermek és sportcsapatok külön árlistát kérhetnek tőlünk. Regisztráljon az alábbi űrlapon és értékesítési munkatársunk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.

A Thaiföldön vásárolt termékek máshogy néznek ki!

Ez ugyanaz a legendás márka, amit már megismert és megszeretett. Egyes termékek összetétele eltérhet, hogy megfeleljen az európai és az amerikai gyógyszerfelügyelet biztonsági szabványainak, valamint a kozmetikai és egészségügyi termékekre vonatkozó előírásoknak.

Versenysportolók kaphatnak különleges ajánlatokat?

Igen. Vegye fel velünk a kapcsolatot ezen az oldalon.

A Namman Muay hitelesítetten doppingmentes?

Termékeinkben nem használunk teljesítményfokozó szereket. Jelenlegi termékcsaládunk az Informed by Sport jóváhagyására és tanúsítására vár.

Szállítás & Kézbesítés

Nemzetközi szállítást is vállalnak?

Termékeinket Európába, az Egyesült Királyságba, az Egyesült Államokba és Kanadába szállítjuk. Más országokra vonatkozó információkért lépjen velünk kapcsolatba ezen az űrlapon.

Mennyibe kerül a szállítási költség?

The szállítási költség Magyarországon GLS-sel 1,570 Ft.

A postázott csomag nyomon követhető?

A csomag követéséhez szükséges azonosítót a postázás napján generáljuk és küldjük el (általában az esti órákban).

Ha nem kapta meg a nyomon követéshez szükséges azonosítót, illeve ha gond merült fel a kézbesítéssel kapcsolatban, forduljon hozzánk az alábbi űrlap használatával.

Mennyi időt vesz igénybe a kézbesítés?

A termékek 3-5 munkanapon belül megérkeznek.

Rendelkeznek ingyenes szállítással?

Igen! Ha a vásárlás teljes összege meghaladja a 17 900 Ft-ot, automatikusan ingyenes szállítást kap.

Megrendelések & Fizetés

Mi történik a rendelés leadása után?

Miután befizetése sikeresen megérkezett hozzánk, megrendelését egyik szállítmányozó partnerünk átveszi tőlünk. A délelőtt 11 előtt leadott rendeléseket még aznap postázzuk.

Miután a szállítmányozó vállalat (a különböző régiókban eltérő szállítmányozókkal dolgozunk) felveszi és beszkenneli csomagját, a megrendeléshez használt e-mail címen azonnal megkapja a csomag nyomon követéséhez szükséges azonosítót.

Kapok számlát a megrendelésemről?

Természetesen. A rendelés leadása után e-mailben elküldjük Önnek a számlát és fizetés visszaigazolását.

Minden számlája és megrendelései állapota elérhető weboldalunkon, saját fiókjában.

Milyen fizetési módokat fogad el?

Online áruházunkban az alábbi fizetési módok közül választhat a vásárláshoz:

  • Paypal
  • Bankkártya
  • Banki átutalás
  • Utánvét

Biztonságos vásárolni weboldalukon?

Az érzékeny adatok, például a személyes adatok és bankkártya információk tekintetében a legnagyobb körültekintéssel járunk el. A weboldal minden egyes kapcsolatát 256 bites SSL tanúsítvány védi.

A bankkártya adatokat a jelenleg a világ egyik legnépszerűbb és legbiztonságosabb fizetési módjának számító PayPal Brainree Payments vállalata dolgozza fel.

Hol módosíthatom szállítási és számlázási címemet?

Személyes adatait, többek között a számlázási és szállítási címet saját fiókjában szerkesztheti.

Nem tudtam használni a kuponomat!

Több oka is lehet annak, ha kedvezményes kuponkódját nem tudta felhasználni. Az alábbiakban néhány lehetséges okot és azok megoldásait mutatjuk be:

  • A kuponkód lejárt. A kuponkódok csak bizonyos időszakra érvényesek, ezért előfordulhat, hogy az Ön által használt kód már nem érvényes.
  • A kuponkód csupán bizonyos termékekre vagy termékkategóriákra érvényes.
  • Hibásan adta meg a kuponkódot. A kódok gyakran kis- és nagybetűket is tartalmaznak, ezért előfordulhat hogy a kódot helytelenül írta be.
  • A kuponkód csupán az első vásárlásra volt érvényes weboldalunkon.

Garancia & Termékvisszaküldés

Nyújtanak pénz-visszafizetési garanciát?

Termékeinkhez 60 napos pénz-visszafizetési garanciát kínálunk. Ez annyit jelent, hogy a terméket 60 napon keresztül tetszés szerint használhatja és amennyiben az eredmények nem felelnek meg a hirdetésben megadott eredményeknek, visszafizetjük a pénzét.

Milyen visszaküldési irányelveket alkalmaznak?

Termékekre vonatkozó visszaküldési irányelveink átláthatók és egyszerűen követhetők.

A termékek átvételét követően 60 nap áll rendelkezésére, mely idő alatt tetszés szerint használhatja a termékeket. Amennyiben nem érik el az ígért hatást, küldje vissza az üres dobozokat és visszatérítjük megrendelése teljes árát.

Kicserélhetem a frissen vásárolt terméket?

Természetesen. Küldje vissza a még bontatlan terméket és kicseréljük az Önnek megfelelőre.

A csomagom megsérült szállítás közben

Amennyiben a termékek szállítás közben megsérültek, készítsen egy fényképet a sérült kartondobozról, termékekről és a képeket küldje el nekünk e-mailben, hogy továbbíthassuk a szállítást végző vállalatnak.

Eközben új terméket küldünk Önnek, természetesen ingyen.

KORLÁTOZOTT IDEJŰ AJÁNLAT

Kérjen 10% elővásárlási kedvezményt

2023-ban a teljes Namman MUAY termékcsoport megújult. Ebből a kivételes alkalomból az első 200 vásárlónknak felajánlunk egy 10% kedvezményre jogosító kódot.
Discount Form Pop-up